Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سردار"رضا بنی اسدی فر" صبح امروز 29 اردیبهشت ماه در این مراسم اظهار کرد: قدمت تاریخی استان کرمان در امنیت منطقه زبانزد است و حوزه امنیتی استان کرمان بسیار گسترده بوده و تا بحرین را شامل می‌شده است.


وی با بیان اینکه به منظور راه‌اندازی موزه پلیس کرمان، قریب 20 هزار سند رسمی کپی برداری و ثبت شده و اقدامات موثری صورت گرفته است، تصریح کرد: تاریخ 2 هزار و 700 ساله پلیس کرمان رصد شده که علاوه بر اهمیت آن در استان به عنوان یک ذخیره مهم در کشور مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: مطالعه اسناد و استفاده از روش تاریخ نگاری، انعقاد تفاهمنامه همکاری با مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوبشرق و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای راه اندازی موزه پلیس کرمان بوده است.

وی افزود: قرار است یکسری مجسمه ها برای موزه طراحی شود که در صورت همکاری میراث فرهنگی برای مکان دائمی موزه، کار ماندگاری خواهد بود.

بنی اسدی گفت: در آذرماه 94 نخستین جشنواره اسناد نظم و امنیت در استان کرمان برگزار شد که ایجاد موزه تکمیل کننده این اقدام است.

موزه پلیس کرمان در محل دفتر تحقیقات کاربردی پلیس کرمان دایر شده است

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استان کرمان بحرین موزه کپی برداری مجسمه میراث فرهنگی نظم و امنیت موزه پارس پلیس کرمان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد