Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@22:53:36 GMT

آیفون لوکس تسلا مجهز به صفحات خورشیدی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۳۸۱۳

آیفون لوکس تسلا مجهز به صفحات خورشیدی

ایتنا - کمپانی خاویار که پیشتر نیز گوشی‌های لوکس تولیده کرده بود، فقط 999 واحد از آیفون مذکور را تولید خواهد کرد.
یک شرکت روس تولیدکننده لوازم جانبی گوشی های هوشمند فروش نسخه ای لوکس از گوشی آیفون ایکس را آغاز کرده که ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد و مجهز به صفحات خورشیدی برای تامین انرژی است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از مهر، این شرکت که خاوریار نام دارد، نام  محصول تازه خود را آیفون ایکس تسلا گذاشته که یادآور نام شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی و صفحات خورشیدی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع آنچه که این گوشی را از گوشی اصلی آیفون متمایز می سازد یک قاب ضخیم است که به طور مستقیم به آیفون ایکس متصل شده و متشکل از یک صفحه خورشیدی برای شارژ باتری گوشی است. شرکت سازنده مدعی است این قاب ضد آب است و در برابر گرد و خاک نیز مقاومت کافی دارد.

خاویار تنها قصد دارد ۹۹۹ واحد از این گوشی را تولید کند و بعد از آن تولید این گوشی متوقف می شود. میزان حافظه آیفون یادشده ۶۴ گیگابایت بوده و البته مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم موجود است.
این شرکت قبلا هم گوشی های لوکس و گران قیمت تولید کرده که از جمله آنها می توان به مدلی ۲۵۰۰ دلاری از یکی از گوشی های نوکیا و مدلی ۳۰۰۰ دلاری از ساعت هوشمند اپل اشاره کرد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون موبایل گوشی همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند

ایلان ماسک با اخراج بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار، هزینه‌های تسلا را کاهش خواهد داد.

به گزارش تسنیم، شرکت تسلا (Tesla, Inc) شرکت خودروسازی چند ملیتی آمریکایی است که طراح، فناور و تولیدکننده خودرو‌های برقی و قطعات موردنیاز خودرو‌ها و قطار‌های برقی می‌باشد. شرکت تسلا همچنین تولیدکنندهٔ پکیج‌های باتری لیتیم-یون برای دیگر خودروسازها، مانند تویوتا و مرسدس-بنز است.

در این روز‌ها تسلا به جمع شرکت‌های متعددی پیوسته است که اخراج‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند. این شرکت که تا دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) بیش از ۱۴۰،۰۰۰ نفر کارمند داشت، بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند. رویترز تعداد دقیق مشاغل تعدیل‌شده را فاش نکرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با انتشار پستی نوشت: «درحالی‌که برای مراحل بعدی توسعه آماده می‌شویم، برای کاهش هزینه‌ها و بهبود بهره‌وری باید به تمام جنبه‌های شرکت نگاه کنیم. به‌عنوان بخشی از این تلاش، ارزیابی کاملی از سازمان خود انجام داده‌ایم و تصمیم دشواری را برای کاهش بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود در سطح جهانی گرفته‌ایم.»

در ماه فوریه (بهمن و اسفند) تسلا طی فرایند ارزیابی، از مدیران خود پرسید که کدام موقعیت‌های کارمندان ضروری است و همین موضوع نشان می‌داد اخراج‌ها قریب‌الوقوع هستند. به‌گزارش بلومبرگ، این شرکت خودروسازی بررسی عملکرد سالانه‌ی برخی از کارکنان را نیز لغو کرده است.

ایلان ماسک در گزارش مالی اخیر تسلا اشاره کرد که این شرکت بین دو موج بزرگ رشد قرار دارد. اولین مورد محبوبیت مدل ۳ و Y بود و دومین مورد وسیله‌ی نقلیه‌ی الکتریکی ارزان‌قیمتی است که شرکت روی آن سرمایه‌گذاری کرده. انتظار می‌رود این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

ماسک به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که انتظار می‌رود تسلا رشد فروش کمتری در سال جاری میلادی داشته باشد و این موضوع احتمالاً تسلا را به کاهش هزینه‌ها برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران وادار خواهد کرد.

تسلا در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ فروش ضعیفی تجربه کرد و تعداد خودرو‌های تحویل‌شده درمقایسه‌با فصل قبل ۸ درصد و درمقایسه‌با فصل قبل ۲۰ درصد کاهش یافت.

دیگر خبرها

  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • ناگفته‌های خفت‌گیران صدر