Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با حضور در بین خانواده‌ شهیدان "روزبه هلیسایی" و "حمزه بهمنی" از خانواده این شهدا تجلیل کرد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی با حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید «روزبه هلیسایی» با فرزند و همسر این شهید دیدار کرد. در این دیدار که با حضور مسئولان بنیاد شهید و اصحاب رسانه برگزار شد، باوی همرزم شهید هلیساوی به بیان خاطراتی از زندگی این شهید پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همرزم و دوست این شهید مدافع حرم اظهار داشت: شهید «روزبه هلیسایی» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی بودند و بیش از ایشان نیز دو برادرشان به درجه شهادت رسیده بودند.

باوی بیان کرد: شهید هلیسایی در زمینه نظامی و اطلاعاتی توانایی بالایی داشت و به همین خاطر در آزادسازی بخش‌های زیادی از سوریه از لوث تکفیری‌ها نقش کلیدی ایفا کرد.

بی‌اعتنا به مسائل مادی

وی گفت: شهید هلیسایی بی‌اعتنا به مسائل مادی بود و برای تعمیر خانه شخصی خود هر چه اصرار کردیم حاضر نشد وام دریافت کند همچنین شهید در زمینه تهیه جهیزیه برای عروس‌های نیازمند فعال بود.

در این دیدار همسر و فرزند شهید هلیسایی ضمن تشکر از حضور استاندار خوزستان در منزل شهید به بیان برخی مشکلات خود پرداختند که استاندار و مسئولان بنیاد شهید وعده پیگیری دادند.

در ادامه این دیدارها، استاندار خوزستان با حضور در منزل شهید هشت سال دفاع مقدس شهید حمزه بهمنی با همسر این شهید دیدار کردند.

فعالیت با شهید بهشتی

در این دیدار همسر شهید درباره شهید اظهار داشت: شهید در سن 23 سالگی به شهادت رسیدند و از فعالان انقلابی بود و با شهید بهشتی در حزب جمهوری اسلامی فعالیت داشتند.

همسر شهید بهمنی افزود: شهید قبل از جنگ به عنوان بخشدار آغارجری فعالیت داشتند و سپس به عنوان مدیرکل سیاسی استانداری منصوب شدند که با شروع جنگ در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر و به شهادت رسیدند.

استاندار خوزستان در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در ماه مبارک رمضان ما را مهمان خانواده‌های شهدا کرد.

یاد شهدا را در جامعه زنده نگه داریم

وی افزود: خداوند به ما توفیق بیشتر دهد که به مردم این استان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشتر خدمت کنیم و در جریان اموراتشان قرار بگیرم و مشکلاتشان را برطرف کنیم.

شریعتی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم عدم فراموشی یاد شهدا در پیچ و خم زندگی روزمره گفت: باید سعی کنیم که یاد شهدا را در جامعه زنده نگه داریم و اجازه ندهیم این شهدا فراموش شوند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۶۹ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند و ۸۸ نفر نیز بستری شدند.

میثم معزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ساعت ۷:۰۰ نهم اردیبهشت تا ساعت ۷:۰۰ امروز دهم اردیبهشت، ۸۱۵ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند، همچنین از ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰ امروز در مجموع تاکنون ۱۰۶۹ مراجعه کرده‌اند که ۸۸ نفر بستری و مابقی سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شهروندان باید تلاش کنند با توجه به میزان آلودگی جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند، در صورت خروج حتماً ماسک فیلتردار همراه داشته باشند و از مایعات به مقدار زیاد استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: بیماران قلبی، تنفسی و افرادی که سابقه بیماری آسم دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند.

کد خبر 749115

دیگر خبرها

  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان