Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی در حوزه اطلاع رسانی صنعت آب و برق کشور در گروه توزیع نیروی برق حائز رتبه شایسته تقدیر شد .

 به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از توزیع برق   استان مرکزی "دکتر صدیقه ببران" مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که در اردیبهشت ماه سال جاری در تبریز برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حوزه انعکاس اخبار و اطلاع رسانی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تقدیرنامه از " مریم آجرلی " خبرنگار شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای همکاری مجدانه با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو تقدیر بعمل آمده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اراک توزیع برق استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا همچنین اعلام کرد:‌ هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

کد خبر 846087 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • ​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند
  • تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»
  • توضیح رئیس شورای اطلاع‌رسانی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • نخستین معامله شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی انجام شد