Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار گيلان انعکاس شفاف و صريح رويدادها را وظيفه اصلي روابط عمومي و بخش مهمي از حقوق شهروندي خواند.
به گزارش خبرگزاري آريا ، دکتر مصطفي سالاري در ديدار با کارکنان حوزه روابط عمومي استانداري گيلان با تبريک روز ملي ارتباطات و روابط عمومي اظهار داشت:اقدامات اين حوزه تلاشي هنرمندانه براي انعکاس فعاليت هاي ساير بخش هاي يک نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اطلاع رساني دقيق و به موقع علاوه بر آگاهي بخشي در جامعه موجب اطمينان افزايي عمومي مي شود،تصريح نمود:اين نوع از اطلاع رساني لايه هاي مختلف اجتماعي را در برگرفته و موجب اميدآفريني و اعتماد بيشتر عموم شهروندان نسبت به فعالان بخش دولتي مي شود.
نماينده عالي دولت در گيلان با ابراز خرسندي از اقدامات حوزه روابط عمومي استانداري گيلان خاطرنشان کرد:حوزه روابط عمومي حلقه اتصال دولت و ملت است.
دکتر سالاري تصريح نمود:روابط عمومي ها بايد با نگاهي فرابخشي نسبت به بهره گيري از ابزارهاي نوين ارتباطي اقدام نمايند و با تغييرات جهاني همگام شوند.
وي با اشاره به نقش شبکه هاي اجتماعي در اطلاع رساني عمومي نيز افزود:بايد با شناختي دقيق اثربخشي شبکه هاي اجتماعي را ارزيابي نمود و فعاليتي مطلوب متناسب با نياز جامعه عرضه کرد.
دکتر سالاري در پايان با تقدير از تلاشهاي اداره کل روابط عمومي استانداري گيلان اظهار داشت:روابط عمومي ها ديدبان صادق جامعه قلمداد مي شوند و با اين تعريف بايد نسبت به شناخت نيازمندي هاي عمومي گام هاي جدي بردارند وصداي مردم را به گوش مسئولان برسانند.
در ادامه مرتضي عاطفي مديرکل روابط عمومي و تشريفات استانداري گيلان به تشريح فعاليت هاي اين اداره کل پرداخت و اظهار داشت:روابط عمومي استانداري گيلان با نگاهي توسعه محور به دنبال ايجاد ارتباط موثر بين مديران اجرايي با لايه هاي مختلف جامعه است.
وي با تاکيد بر ضرورت تخصص گرايي در اين حوزه تصريح نمود:به منظور بهبود عملکرد اين حوزه آموزش نيروي انساني با جديت در حال انجام است.
عاطفي خاطرنشان کرد:در بخش اطلاع رساني جذب مخاطب در همه سطوح شهروندي به عنوان يک هدف مورد مطالعه قرار گرفته که ايجاد کانال هاي اختصاصي در شبکه هاي اجتماعي،توليد بولتن هاي الکترونيک، بروزرساني پايگاه اطلاع رساني استانداري و همراهي مثبت رسانه هاي استاني نمونه اي از اين اقدامات است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

گزارش هولناک از جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء غزه

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می‌خواهیم که این مصوبه را لغو کند
  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!