Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، مراسم ارتحال آیت‎الله سید مهدی طباطبایی عالم ربانی و استاد بزرگ اخلاق شب گذشته با حضور مراجع تقلید وعلما در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشای جمعه شب برگزار شد، آیت الله شبیری رنجانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله جوادی آملی، آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)، آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله عبداللهی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین غروی عضو شورای عالی حوزه علمیه، سید مهدی صادقی استاندار قم، طلاب و روحانیون واقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنران این مراسم آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم بود که در سخنان خود با اشاره ویژگی های اخلاقی و تهذیبی این عالم اخلاقی بیان کرد: ایشان همواره ولایت ممدار بود و همیشه بیان می کرد که ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و نظام و خون شهدا خطوط قرمز من هستند.
وی گفت: ایشان یک استاد اخلاق و چهره شایسته ای شناخته می‌شد که مصداق تعبیراتی بود که اهل بیت (ع) بیان کردند و چهره وی انسان را به یاد خدا می‌انداخت و به دلیل خصوصیات ویژه و بارز اخلاقی محبوبیت بسیاری نزد مردم داشتند.
گفتنی است حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی ضمن اینکه از چهره های مهم و موثر و محبوب تبلیغی و اخلاقی کشور بود سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نیز داشت و از یاران همیشگی امام و رهبری بود که در اولین روز ماه مبارک رمضان به دلیل عارضه ریوی چشم از جهان فروبست و روز گذشته در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: طباطبایی ایکنا قرآن قم ترحیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) برنامه سخنرانی استاد حسین انصاریان اعلام شد.

برنامه حجت الاسلام والمسلمین انصاریان از دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به مدت پنج شب رأس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری این مراسم حسینیه اعظم زنجان است.

کد خبر 6091745 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند