Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:41:04 GMT

افزایش ۲۰درصدی سقف وام های صندوق رفاه دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۴۱۹۵

افزایش ۲۰درصدی سقف وام های صندوق رفاه دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حسابرسی و بازرسی از عملکرد گذشته صندوق رفاه دانشجویان، شناسه‌دار کردن منابع ورودی و خروجی سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان، افزایش ۲۰درصدی سقف وام های اعطایی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با نرخ کارمزد ۲.۵ درصد از مصوبات این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه موضوع راه‌اندازی سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان مطرح شد.

ثبت درخواست تسهیلات الکترونیک، امکان درخواست تسهیلات و رسیدگی به صورت مکانیزه، شناسایی و صدور اسناد مکانیزه صندوق رفاه دانشجویان و نمایش انواع تسهیلات به متقاضیان از کارکردهای این سامانه است.

ارائه تسهیلات در قالب دانشجویی و کارکنان و اعضای هیات علمی، ارائه خدمات بیمه‌ای و تهیه و تنظیم نگهداری حساب های صندوق رفاه از مهمترین کارکردهای صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی است.

کد خبر 4300158 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی صندوق رفاه دانشجویان وام دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دوره دکتری سازمان سنجش طلاب آزمون استخدامی دانشگاه تهران حسین توکلی شورای عالی انقلاب فرهنگی کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد