Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:29:58 GMT

همکاری اسپیلبرگ و دی کاپریو برای یک فیلم سیاسی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۴۳۷۹

همکاری اسپیلبرگ و دی کاپریو برای یک فیلم سیاسی

یولیسیز سایمن گرنت، سوژه همکاری مشترک دی کاپریو و استیون اسپیلبرگ است. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، استیون اسپیلبرگ کارگردان سرشناس آمریکایی و لئوناردو دی کاپریو بازیگر مشهور هالیوود مذاکرات ابتدایی را برای ساخت فیلمی از زندگی یولیسیز سایمن گرنت هجدهمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با همکاری کمپانی لاینزگیت آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می شود این دو صرفا نه برای تهیه کنندگی اثر، بلکه برای کارگردانی و بازی در آن دور میز مذاکره نشسته اند تا اولین همکاریشان در قامت کارگردان- بازیگر را پس از سال 2002 و ساخت فیلم «اگه می تونی منو بیگر» انجام دهند.

نوامبر گذشته کمپانی لاینزگیت حقوق کتاب پرفروش و زندگینامه ای «گرنت» نوشته ران چرنوف را خرید و آن را برای تبدیل شدن به فیلمنامه در اختیار دیوید جیمز کلی قرار داد که به تازگی اقتباس از «رابین هود» را نوشته است. همکاری دی کاپریو و اسپیلبرگ شاید روی کاغذ هیجان انگیز به نظر برسد اما شاید به این زودی ممکن نباشد. اگرچه شنیده می شود پروژه یولیسیز گرنت احتمالا اولویت پیدا می کند اما احتمالا اسپیلبرگ بعد از ساخت فیلم های «پست» و «بازیکن شماره یک آماده!» سراغ پروژه های زمین مانده اش می رود که اتفاقا تعدادشان کم هم نیست. به جز «ربودن ادگاردو مورتارا» که پیشتر اعلام شده بود دو فیلم جدید «ایندیانا حونز» و «داستان وست ساید» آثاری هستند که نام اسپیلبرگ دور آنها شنیده می شود. از سوی دیگر لئوناردو دی کاپریو هم که با فیلم «بازگشته» در سال 2015 جایزه اسکار را برد، از همان سال مدتی به استراحت مشغول بود و به تازگی حضورش در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو، «روزی روزگاری در هالیوود» اعلام شده است. با توجه به این مسائل باید دید سرنوشت پروژه یولیسیز گرنت به کجا می رسد. اسپیلبرگ به بهانه این اثر می تواند دوباره موضوعاتی مثل جنگ های داخلی آمریکا، جنگ آمریکا و مکزیک، کوکلاکس کلان ها و مسائل نژادی در آمریکا را در فیلمش باز کند. هر چند با توجه به تکثر پروژه ها شاید تا آن زمان زمان قابل توجهی طول بکشد.

انتهای پیام/

R1013149/P1439/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس تاکید کرد: خطاب به آمریکایی ها می گویم با آتش بازی نکنید.

وی افزود: هر آنچه که در خصوص تسلیحات بازدارنده یمن تصور می کنید از لحاظ کمی و کیفی بسیار بسیار بسیار کمتر از آن چیزی است که وجود دارد.

پیشتر نیز مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن نسبت به هر گونه اقدام خصمانه از سوی آمریکا علیه یمن هشدار داده بود.

مرکز اطلاع‌رسانی اخبار جنگ جنبش انصار الله یمن نیز طی ساعت های قبل تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد «شهاب» و کشتیِ هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت پهپاد به آن به نمایش درآمده است.

شورای عالی سیاسی یمن در نشست روز گذشته خود تاکید کرد: اقدامات مشکوک جاری برای سد راه یمن و تضعیف نقش کارآمد و اثرگذار آنکه از وظیفه دینی و انسانیِ دفاع از ملت فلسطین سرچشمه می‌گیرد، ناکام خواهد ماند.

این شورا اعلام کرد: پیامدهای هرگونه تنش‌زایی، محدود به مرزهای یمن نخواهد بود و مانع از مواضع شرافتمندانه ملت یمن، پایداری آن‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح آن در تمامی سطوح نخواهد شد.

کد خبر 6093888

دیگر خبرها

  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم