Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@00:02:55 GMT

وقتی سوژه برنامه «احسان علیخانی» تکراری از آب درآمد/عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۴۴۵۱

وقتی سوژه برنامه «احسان علیخانی» تکراری از آب درآمد/عکس

یکی از مهمان برنامه جمعه شب «ماه عسل»، سال گذشته در برنامه «هزار داستان» حضور پیدا کرده بود. آفتاب‌‌نیوز : برنامه «ماه عسل» در اولین شب از برنامه‎های رسمی امسال خود (جمعه ۲۸ اردیبهشت) به سراغ مادر فداکار سنگ‌شکنی رفت که سال گذشته در برنامه «هزارداستان»، ویژه برنامه افطار شبکه نسیم شرکت کرده بود.

اگرچه که این مهمان به همراه دو مادر دیگر در برنامه شرکت کرد ولی به نوعی تکرار سوژه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «هزارداستان» که سری سوم آن در ماه رمضان ٩٧ هر شب ساعت ٢١ از شبکه نسیم پخش می‌شود، سال گذشته در یکی از برنامه‌های خود از مریم نصیری‌زاده، مادر سنگ شکن رامهرمزی دعوت کرد تا در گفت‌وگو با شقایق دهقان (بازیگر سینما و تلویزیون) از رنج‌های بزرگ کردن بچه‌هایش از راه سنگ شکنی بگوید.

در برنامه امشب «ماه عسل»، سه مادر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و فارس به عنوان مادران شایسته مهمان احسان علیخانی شده بودند که مریم نصیری‌زاده یکی از آنان بود.

چند وقت اخیر رقابت بر سر دعوت از مهمانانی با داستان‌های خاص در بین برنامه‌های تلویزیونی بالا گرفته است و به‌تازگی رضا رشیدپور هم به صورت غیرمستقیم بابت جلوگیری از حضور مهمانانی در برنامه «حالا خورشید» از تهیه کنندگان برنامه «ماه عسل» گلایه کرده بود.



خبر آنلاین

کد خبر: ۵۲۴۲۷۴ تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماه عسل احسان علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد