Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@16:16:45 GMT

خواننده «هورش بند» دچار خونريزي حنجره شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۴۵۲۸

خواننده «هورش بند» دچار خونريزي حنجره شد

خبرگزاري آريا - خواننده «هورش بند» در حالي که در آخرين مراحل ضبط و اوليد تيتراژ برنامه نجشن رمضان بود، دچار خونريزي حنجره شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در حالي که گروه هوروش آخرين مراحل توليد تيتراژ برنامه جشن رمضان را سپري مي کرد؛ مهدي دارابي دچار مشکل شد و از ضبط اين اثر باز ماند.
مساله اي که هواداران هوروش بند را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پيش از اين قرار بود تيتراژ ويژه برنامه شبکه 5 سيما با صداي مهدي دارابي و تنظيم مسعود جهاني روي آنتن برود اما با توجه به مشکل پيش آمده براي حنجره دارابي، شرايط توليد اين اثر وجود ندارد.
پيج رسمي «هورش بند» در اطلاعيه اي درباره اين اتفاق در اينستاگرام نوشت:
«دوستان واقعا نيازمند دعاي شما هستم در اولين روز اين ماه مبارک متاسفانه حنجرم و تارهاي صوتيم دچار مشکل حاد شده لطفا بنده رو از دعاي خيرتون بي نصيب نگذاريد انشالله خدا ياري کنه بتونم مجدد در خدمتتون باشم موزيک”يه اشتباه”رو قبلا خوندم و 9خرداد منتشر ميشه دعا کنيد آخرين موزيکم نباشه از دست اندرکاران برنامه جشن رمضان عذرخواهي ميکنم بابت اين اتفاق ناخواسته».
سايت «موسيقي ما» در تلاش است در ساعات آينده در گفتگو با اعضاي اين گروه آخرين اخبار درباره شرايط جسمي مهدي دارابي را مننتشر کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «هفت» نیامده رفت!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم