Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@23:04:52 GMT

اذناب آمریکا در داخل کشور مراقب خودشان باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۴۸۹۸

اذناب آمریکا در داخل کشور مراقب خودشان باشند

به گزارش جهان نيوز، محمدجواد نیک روش، مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای دانشجو با محوریت محتوایی شهدای دانشجو بیان داشت: توجه به سیره شهدای دانشجو به ویژه شهدای دانشجو مدافع حرم برای دانشجویان که خودشان از پیشتازان و جلوداران جنبش دانشجویی هستند، می تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیک روش افزود: جنبش دانشجویی در همه صحنه ها همواره با بصیرت و عمل به هنگام پیشتاز بوده است و قطعا امروز هم که دشمنی های استکبار جهانی بار دیگر در قالب موضع گیری های نابخردانه رئیس جمهور آمریکا خود را نشان داده است، می تواند با حضور منسجم و یکپارچه بصیرت مردم را نسبت به ماهیت پلید استکبار جهانی افزایش دهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: طی چند روز گذشته اقدامات متعددی را در واحدهای مختلف دانشگاهی شاهد بودیم و حضور دانشجویان مثل همیشه پرشور بوده است.

وی با اشاره انسجام درونی کشور گفت: آن چیزی که دشمن را به عقب می نشاند همین اقدامات به موقع است، چهار دهه است که آمریکا از هیچ تلاشی برای دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی کم نگذاشته؛ اما مسئله ای که کل این چهار دهه باعث شده که آن‌ها نتوانند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند، انسجام درونی کشور بوده است.

نیک روش ادامه داد: قطعا با این مواضع و تصمیمات عجولانه و نابخردانه که رئیس جمهور آمریکا گرفته است، مطمئنا اذناب آن ها در داخل کشور از دیده تیز بین دانشجویان پنهان نخواهند بود.

وی گفت: اذناب آمریکا در داخل کشور باید مراقب خودشان باشند، امروز که بیش از پیش نقاب از چهره آمریکا جهان خوار افتاده است، دست جنبش دانشجویی برای رو کردن عقبه آمریکایی ها در داخل کشور بازتر از گذشته است.

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است

سخنگوی وزارت امور خارجه به سرکوب زنان و دختران دانشجو در آمریکا واکنش نشان داده و آن را "رسوایی" خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران دانشجو در این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: «چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...»

سخنگوی وزارت خارجه پیشتر نیز در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشته بود: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز پنجشنبه به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضداسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

 این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است. 

در حالیکه هر روز پرده جدیدی از جنایات ارتش تروریست صهیونیستی برملا می‌شود و رژیم صهیونیستی حتی به توصیه‌های ظاهری دولت آمریکا برای توقف نقض قوانین بین‌المللی، تجاوز و تنش آفرینی در سطح منطقه‌ای و پرهیز از انجام جنایت جنگی گسترده علیه کودکان و زنان بیگناه و بیماران و مجروحان بی اعتنایی می‌کند، ارائه حمایت‌های مالی کم سابقه به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و بطور همزمان مقابله با اعتراضات خودجوش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده دوگانگی آشکار  بین مواضع ظاهری و رفتار سیاسی آمریکاست.

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکاییواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم