Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@07:55:55 GMT

هواداران فولاد همچنان در بی خبری محض!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۵۲۸۷

به گزارش وانانیوز، 

تیم فولاد خوزستان موفق شد تا لیگ هفدهم را با سید سیروس پورموسوی در رده هفتم به پایان برساند و هواداران حال پس از یه سال عدم موفقیت، انتظار یک تیم با کیفیت تر را دارند تا بتواند آنها را به مقاصدشان برساند و جام برایشان کسب کند.


هنوز خبری از جلسه هیات مدیره برای همکاری قطعی با سید سیروس پورموسوی و بودجه تیم اعلام نشده است تا هواداران فولاد نیز نگران وضعیت تیمشان باشند، با توجه به قرارداد داشتن سرمربی فصل قبل و نتیجه بهتر نسب به فصول قبل به نظر می رسد پورموسوی کارش با فولاد را ادامه دهد اما هواداران انتظار دارند که مسئولان تیم قرمزپوش فولاد فرصت را از دست ندهند وبرای خریدهای مناسب و البته اردوهای پیش رو برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فصل قبل طبق اعلام مدیرعامل فولاد این تیم نه اردوی خارجی رفت و نه بازیکن خارجی گرفت،  به نظر می رسد که با توجه به کم شدن بودجه این باشگاه مصوبه فوق بازهم تکرار شود. 

 

قراداد بسیاری از بازیکنان فولاد نظیر ارش افشین، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، ایوب والی، عبدالله کرمی، نوید عاشوری، حامد لک، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی، پیمان شیرزادی ، محمد اهل شاخه، امیر ذلیکانی به پایان رسیده و باید در صورت درخواست سرمربی با آنها مذاکره مجدد صورت بگیرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد