Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > موسیقی - ایلنا نوشت: حامد زمانی، خواننده قطعه «مرگ بر آمریکا» می‌گوید که وظیفه دارد هم از ظلم خارجی بگوید و هم از داخلی اما در این سال‌ها کارهایی از او که در آن‌ها به بعد داخلی ظلم یعنی بی‌عدالتی، تبعیض، فساد و رانت‌خواری برخی پرداخته؛ توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده است.

حامد زمانی، خواننده پاپ در آستانه انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره رفتارهای برخی رسانه‌ها در مورد پخش گزینشی آثارش گفت: نشان دادن نیمی از عقیده خودخواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشان دادن نیمی از من خودخواهی است. من حرف‌هایم با همه‌ آثارم تعریف می‌شود، نه بعضی از آن‌ها... نشان دادن نیمی از عقیده یعنی انگار به آن عقیده اعتقاد و اعتماد نداریم. عقیده‌ای که یک طرف آن نبرد با «عمروبن عبدود» است و یک طرف دیگرش نبرد با «عقیلِ» برادر.

خواننده قطعه «مرگ بر آمریکا» افزود: ما وقتی می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و روی آن‌ها تاثیر بگذاریم که منتقد و‌ معترض هرگونه ظلم و‌ فساد باشیم؛ با همه‌ ابعاد و‌ وجوهش. چه ظلم و استکبار خارجی که نمادش آمریکا و اسرائیل است و چه استکبار داخلی که نمونه‌اش فساد و تبعیض است. رسانه باید آیینه‌ تمام و ‌کمال واقعیات و‌ حقایق باشد؛ نه قسمتی از آن. انتظار می‌رود اگر رسانه‌ها به آن دسته از کارهای من می‌پردازند؛ نیم نگاهی هم به این طرف قصه داشته باشند؛ نه اینکه به کل آن را مسکوت گذارند. طبیعی است در این وضعیت قضاوت‌های صحیحی راجع به ساختار فکری هنرمند صورت نخواهد گرفت.

حامد زمانی درباره اتفاقات و موضوعات اجتماعی این روزها نیز معتقد است: عقیده و مکتب ما با هر گونه ظلم‌ و استکباری مخالف است، چه خارجی و چه داخلی. رسانه‌های ما به عنوان اصلی‌ترین رکن فرهنگ‌ساز کشور که اتفاقا داعیه‌ ریشه داشتن در همین مکتب را نیز دارند باید به هر دو‌ وجه ظلم و استکبار بپردازند؛ نه فقط بعد خارجی آن و این گونه مواضع است که اعتماد مردم را در پی دارد. من به عنوان هنرمند وظیفه دارم از هر دو‌ وجه این ظلم بخوانم؛ چه بعد خارجی و چه داخلی. اما متاسفانه در این سال‌ها کارهایی از من که به بعد داخلی این ظلم یعنی بی‌عدالتی، تبعیض، فساد و رانت‌خواری برخی می‌پردازد توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده است؛ آثاری مثل «هفت تیر»، «بگذرد»، «شمشیر» و... و فقط آثاری رسانه‌ای شده‌اند که در آن‌ها به وجه خارجی این ظلم پرداخته‌ام که این، هم ظلم به شخص من هنرمند است و‌ هم به ساحت رسانه.

58241

کلید واژه‌ها : موسیقی - موسیقی پاپ - خواننده -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس، در دستور کار قرار گرفت و ۱۶۷ نماینده مجلس با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

کد خبر 747152

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران