Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به آغاز طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گفت: در این طرح میزان 1200 تن برنج،600 تن گوشت مرغ منجمد، 60تن گوشت گوساله منجمد و 800 تن شکر برای شهروندان در سطح استان در مراکز مجاز در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عباسی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ با بیان اینکه تنظیم بازار در ایام خاص مانند عید نوروز، ماه مبارک رمضان و ماه محرم به منظور تعادل بخشی و ثبات در بازار  صورت می گیرد، اظهار کرد: امسال نیز طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم برخی از اقلام اساسی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به برگزاری جلسه تنظیم بازار به منظور طرح ضیافت عنوان کرد: در جلسه یاد شده برنامه ریزی به جهت توزیع  اقلام برنج،گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و شکر در قالب فروشگاه های زنجیره ای،تعاونی ها و عاملین توزیع که دارای مجوز از مراجع ذی صلاح هستند، انجام شد و بر همین اساس نیز توزیع در سطح استان و شهرستان ها انجام خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه توزیع  1200 تن برنج تایلندی هومالی و هندی 1121 برای کل استان در این ایام مد نظر قرار گرفته شده است، تصریح کرد: از این میزان 900 تن برنج در شمال و ما بقی در جنوب استان توزیع خواهند شد.

وی ادامه داد: نزدیک به 600 تن  گوشت مرغ منجمد ، 60 تن گوشت گوساله و 800 تن شکر  که 200 تن مربوط به جنوب و 600 تن برای شمال استان در نظر گرفته شده است؛ با توجه اینکه قیمت شکر در حال حاضر در بازار مناسب می باشد فعلا توزیع صورت این جنس صورت نگرفته است و با توجه به شرایط بازار این کار انجام خواهد شد.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه میزان توزیع اقلام با توجه به سرانه جمعیتی هر شهرستان می باشد، خاطر نشان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار عاملین مربوطه معرفی شده اند؛ همچنین اقلام به اندازه کافی به جهت توزیع وجود دارد  و اگر کمبودی به فراخور بازار به وجود آید جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان