Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@15:51:19 GMT

دست‌نشان:کریمی برگزدد،تیم راتحویلش می دهم ومی روم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۵۷۶۸

نادر دست‌نشان در حالی روز پنجشنبه به‌عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت معرفی شد که علی کریمی برای فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد. کریمی به مسئولان باشگاه گفته که اگر طلب او و دستیارانش پرداخت نشود، تمرینات سپیدرود را برای فصل جدید لیگ برتر آغاز خواهد کرد و این در حالی است که مالک باشگاه، دست‌نشان را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، نادر دست‌نشان در واکنش به اظهارات اخیر کریمی گفت: واقعیت این است که من تصور می‌کردم کارهای تسویه حساب باشگاه سپیدرود با کریمی انجام شده و جدایی این مربی قطعی است. کریمی فصل گذشته برای سپیدرود زحمات زیادی کشید و اگر برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد، می‌تواند در این زمینه اقدام کند. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم که برای همکارم مشکلی ایجاد کنم.

وی در مورد اینکه با این شرایط چه تصمیمی خواهد گرفت؟ تأکید کرد: اگر کریمی همکاری‌اش را با باشگاه ادامه داد که دیگر مسئله‌ای باقی نمی‌ماند، اگر هم این همکاری به پایان رسید آن وقت می‌توانم در سپیدرود مربیگری کنم. از هواداران سپیدرود و کریمی عذرخواهی می‌کنم و بهتر است که در مورد قرارداد کریمی و تسویه حساب با کادر فنی سال گذشته، همه چیز به صورت رسمی مشخص شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر سعید کریمی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در حال انجام است.
وی گفت: بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می‌شود.
وی در ادامه گفت: تعداد نیرو‌های متخصص در گذشته کم شده بود که به سرعت در حال تزریق نیرو هستیم.
دکتر کریمی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می‌شود.
به گفته وی، تحویل تجهیزات بیمارستانی از دیگر اقداماتی است که عدالت و تعالی نظام سلامت را در کشور اجرایی کند.

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است