Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@11:47:36 GMT

افتتاح 2 برج در دهکده ساحلی جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۵۸۴۷

افتتاح 2 برج در دهکده ساحلی جزیره کیش

پول‌نیوز - در مراسمی برج های سرو 4 و 5 دهکده ساحلی کیش با حضور مرتضی بانک و انصاری لاری به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، برج های 4 و 5 پروژه دهکده ساحلی با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

در این مراسم مرتضی بانک با اشاره به اهمیت جذب گردشگران داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور گفت: ارائه خدمات شایسته به گردشگران یکی از ضرورت های توسعه گردشگری و ورود به عرصه رقابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورایعالی مناطق آزاد افزود: جزیره کیش به واسطه ظرفیت های خوبی که دارد برای پذیرش سرمایه گذاران و ایجاد مجتمع های گردشگری آماده است تا گردشگران بتوانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در این مجتمع ها تامین کنند و بر میزان ماندگاری آنان در کیش افزوده شود.

محمد احمدپور سرمایه گذار این پروژه نیز با اشاره به اینکه این مجتمع به دلیل مشکلات عدیده سالهای متمادی متوقف شده بود گفت: بعد از 15 سال سرمایه گذاران این پروژه شاهد به ثمر نشستن سرمایه گذاری های خود هستند و فاز دوم توسعه این مجتمع شامل امکانات تفریحی، خدماتی و گردشگری است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

برج های مجتمع مسکونی دهکده ساحلی دارای 120 واحد است و با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح این مجتمع مسکونی از طبقات این برج ها و واحدهای مسکونی دیدن کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پروژه منطقه آزاد جزیره کیش برج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل کیش به جزیره ایران آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت اله عبدالملکی در نشست با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروز ۱۴۰۳ کیش، گفت: با اجرای برنامه‌های اجرا شده در منطقه آزاد کیش، شاهد هستیم جزیره کیش تبدیل به قطب گردشگری با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شده است.

وی با بیان اینکه کیش به لحاظ نظم و امنیت، اجرای طرح‌های اقتصادی و ایجاد نشاط در بین گردشگران از مناطق موفق کشور بوده است، گفت: پروژه سرشار از امید، یک ایران پیشرفته و توسعه یافته در جزیره اجرا می‌شود و گردشگران با ورود به جزیره، تمام زیبایی‌ها ایران را یکجا تماشا کنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مجموعه مناطق آزاد را گردشگر پذیر دانست و افزود: در سال حدود ۱۰ میلیون نفر از مناطق آزاد دیدن می‌کنند و حداقل یک شب را در آنجا اقامت می‌کنند.

عبدالملکی به سهم تقریبا ۲ میلیون نفری کیش از گردشگران در سال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی ۱۵۵ هزار گردشگر  به کیش سفر کرده اند و پیش بینی می‌شود تا پایان طرح نوروزی این تعداد به ۳۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، امنیت، بهداشت و تفریحات سالم و اصلاح فرایند‌ها در کیش را از عوامل مهم توسعه و پیشرفت منطقه آزاد کیش برشمرد.

رحیم سرهنگی نیز در این نشست، گفت: فعالیت‌های امسال با مشارکت مدیران و نهاد‌های دست اندر کار برمبنای تقسیم امور و وظایف انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با وجود افزایش آمار گردشگران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به واسطه همدلی و همکاری اعضا و نهاد‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و حوزه‌های درمانی، خدماتی و اصناف و نهاد امامت جمعه، علاوه بر آرامش و امنیت، شاهد رونق و برکت در جزیره کیش هستیم.

سرهنگی گفت: امیدواریم این رونق در سفر‌های تابستانی نیز با برنامه ریزی‌های در دست اقدام ادامه یابد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: اگرچه کاستی‌ها و نقص‌هایی نیز وجود دارد، اما درسایه مشارکت و همدلی در تلاش هستیم نواقص برای سال آینده از بین برود.

سرهنگی گفت: امسال پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش با برنامه ریزی پذیرای مسافران هوایی کیش بود و در بندرگاه نیز ۲۶ شناور، خدمات رسانی به مسافران را بر عهده داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روز‌های باقی مانده از تعطیلات نوروزی گفت: در حوزه حمل ونقل عمومی و خدمات گردشگری افزایش نظارت‌ها و رسیدگی به شکایات مردم مد نظر قرار گیرد تا گردشگران با خاطره خوش جزیره کیش را ترک کنند.

دیگر خبرها

  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • انفجار یک منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک مجتمع چهار واحدی مسکونی در خرمشهر تخریب شد