Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران به دلیل حضور رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جهان و احتمال رویارویی در دور حذفی با این تیم، به این رقابت ها اعزام نمی شود.

به گزارش ایران آنلاین، رقابت های والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان از سیزدهم خرداد به میزبانی شهر برنو جمهوری چک آغاز می شود و بر اساس برنامه ۲۹ تیم حاضر در این رقابت ها باید در قالب هشت گروه با هم رقابت کنند تا تکلیف تیم قهرمان در نوزدهم خرداد ماه معلوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که سابقه قهرمانی و چندین بار ایستادن بر روی یکی از سکوهای این قابت ها را در کارنامه دارد، در گروه A در کنار تیم های گرجستان، کرواسی و مجارستان قرار دارد و رژیم صهیونیستی در گروه C با تیم‌های صربستان، اتریش و لوکزامبورگ هم گروه است اما با توجه به اینکه ایران شانس اول صعود از گروه A است و باید بر اساس برنامه در مرحله یک هشتم نهایی دو تیم برتر گروه A با C بازی کنند، بنابراین مسئولان فدراسیون دانش آموزی تصمیم گرفته اند با وجود شانس پایین رژیم صهیونیستی برای صعود از گروه سوم، از اعزام تیم ملی دانش آموری خودداری کنند.

گروه بندی رقابت های قهرمانی والیبال دانش آموزان جهان به شرح زیر است:

گروه A: ایران، گرجستان، کرواسی و مجارستان
گروه B: فرانسه، بلغارستان، هند و قبرس
گروه C:صربستان، اتریش، لوکزامبورگ و رژیم صهیونیستی
گروه D: جمهوری چک، چین، استونی و لتونی
گروه E: برزیل، اسلواکی و پرتغال
گروه F: ایتالیا، یونان، دانمارک و شیلی
گروه G: ترکیه، بلژیک و چین تایپه
گروه H: لهستان، آلمان و هلند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد