Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: تراز آب دریاچه ارومیه در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۱۲ سانتی متر کاهش یافت. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها آذربایجان غربی نظرات

فرهاد سرخوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت آب دریاچه ارومیه اظهار داشت: تراز آب دریاچه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 12 سانتی‌متر کاهش یافته و به رقم 1270.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

82 رسید در حالی که سال گذشته 1270.94 بود.

وی با اشاره به وسعت دریاچه در مقایسه با سال 96 خاطرنشان کرد: متأسفانه وسعت دریاچه با کاهش روبه‌رو بوده و از رقم 2505.78 به رقم 2367.44 کاهش یافته است.

وی تأکید کرد: حجم آب موجود در دریاچه نیز 290 میلیون متر مکعب کاهش یافته و به رقم 2  میلیارد و 180 میلیون متر مکعب رسید.

سرخوش بیان کرد: این در حالی است که حجم آب موجود در دریاچه در زمان مشابه در سال 96 رقم 2 میلیارد و 470 میلیون مترمکعب به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد