Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:17:53 GMT

ترکیب تیم ملی بانوان جوان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۶۴۷۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شانزدهمین مرحله آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر روز گذشته (28 اردیبهشت) به پایان رسید.

هفدهمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از اول خردادماه با حضور 12 بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد که به مدت 10 روز نیز ادامه دارد.

بازیکنان دعوتی به این اردو به قرار زیر هستند که ترکیب نهایی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در رقابت های قهرمانی آسیا نیز محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، منا آشفته، آیتک سلامت، فاطمه صبوری، اسما سعیدی، الهه حلاج، هانیه مهدیزاده، بهار بهرامی نیا و زهرا کریمی

الهام یافتیان به عنوان سرپرست، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، اعظم عیدی (مربی)، سرگل علیزاده(مربی)، عباس علی‌اصغرپور (مشاور تمرینی بدنسازی)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور)، اکرم حبیب لو (فیزیوتراپ) و زهرا محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم والیبال جوانان دختر در اردوی هفدهم هستند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال جاری با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم‌گروه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: والیبال بانوان جوانان قهرمانی آسیا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال جوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تیر و مرداد سال آینده آماده می‌کند، قرار است در روز‌های پایانی سال میزبان تیم هندبال جوانان روسیه باشد.  

تیم هندبال جوانان روسیه بامداد صبح امروز وارد ایران شد و طی ۵ روز حضور در ایران، ۳ دیدار دوستانه با تیم هندبال جوانان ایران برگزار می‌کند.  

بر این اساس این دیدار‌های دوستانه طی روز‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند برگزار می‌شود.  

تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند که از ۲۱ تیر تا یکم مرداد ۱۴۰۳ در عربستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال| آخرین تیم نیمه نهایی مشخص شد/ شهرداری ارومیه در جمع برترین‌ها
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • وضعیت طیبی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا