Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صرّامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی به علت توسعه زیادی که در کشور داشت می تواند به توسعه بازارهای منطقه ای هم کمک کند اما برای نیل به این هدف باید موانع کسب و کار را رفع کرد.
وی اضافه کرد: اگرچه بخش خصوصی در بسیاری از نشست ها و مجامعی که دولت برگزار می کند حضور دارد و دیدگاه های خود را بیان می کند اما در صادرات فرآورده ها، نقل و انتقال پول و در کل تجارت بین المللی ابزارهایی نیاز است که اگر نباشد فرآیند تجارت با مشکل برمی خورد از جمله تعاملات بانکی، حمل و نقل و قوانین مربوط به تنظیم مقررات انرژی است که اگر در مسیر رونق تولید، مشکلات موجود در این باره حل شود موجب هم افزایی و افزایش صادرات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صرّامی گفت: هر چه برای توسعه ساختار اقتصادی و حضور گسترده تر در بازارهای بین المللی برنامه ریزی می کنیم متأسفانه برخی اتفاقات بین المللی روی آن تأثیر منفی دارد که امیدواریم با تشکیل معاونت اقتصادی در وزارت امور خارجه، فرآیند تجارت ما از این اتفاقات بین المللی آسیب کمتری ببیند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تراز تجاری دیپلماسی اقتصادی مثبت شدن واردات صرامی بازارهای بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تراز منابع و مصارف تأمین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در زمینه‌ی اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تأمین اجتماعی استان برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

به گفته حسینی با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان -بدون درمان- پس از ۱۰ سال مثبت شد و تعداد کارگاه‌های فعال در سطح استان نیز به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

او افزود: برای نخستین بار به مناسبت هفته‌ کار و کارگر، ۸۰ میز خدمت این اداره‌کل تا ۱۱ اردیبهشت‌ در شهرستان‌ها دایر است.

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد