Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:20:48 GMT

برخلاف شايعات مذاکره با الهلال؛ تيام در تهران است!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۶۸۰۰

برخلاف شايعات مذاکره با الهلال؛ تيام در تهران است!

خبرگزاري آريا - با وجود شايعات فراواني که پيرامون سفر تيام به عربستان و مذاکره اين بازيکن با الهلال شنيده مي‌شود اما مهاجم سنگالي در تهران حضور دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، از روز گذشته شايعات فراواني پيرامون سفرمامه بابا تيام مهاجم سنگالي استقلال به عربستان مطرح شده و حتي عنوان شد اين بازيکن در آستانه پيوستن به الهلال عربستان قرار دارد اما بر خلاف اين ادعاها تيام هم اکنون در تهران حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم تيم فوتبال استقلال بعد از ديدار با ذوب‌آهن هنوز تهران را ترک نکرده و هنوز در مورد ‌آينده فوتبالي خود تصميم جدي نگرفته است.
اين بازيکن اين روزها پيشنهاداتي دارد و با توجه به اينکه هنوز يک سال از قراردادش باقي مانده با توجه به بندي که در قراردادش خود ذکر کرده براي جدايي بايد با مسئولان باشگاه استقلال پاي ميز مذاکره بنشيند.
قرار است تيام فردا يا روز دوشنبه تهران را ترک کند تا به تعطيلات برود.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال، که پس از بازی با شمس آذر قزوین به امارات سفر کرده بود، به تمرینات این تیم بازگشت. غیبت ماشاریپوف در تمرین روز گذشته شایعاتی را در مورد نارضایتی او از کادر فنی و احتمال جدایی‌اش از استقلال به وجود آورده بود.

اما این هافبک محبوب با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان، به این شایعات پایان داد. ماشاریپوف با انگیزه و آماده نشان داد که آماده درخشش در ادامه فصل و کمک به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898649

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان