Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان لنده به مدیران و برخی از مسئولان این شهرستان در خصوص برخی اظهار نظرها و دخالت در امور قضایی هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، عبداله سعادتیان در جمع مدیران و مسئولان شهرستان لنده به کسانی که اقدام به روزی خواری در ملا عام می کنند و حرمت این ماه را نگه نمی دارند هشدارداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که در این ماه حرمت شکنی می کنند و اقدام به روزه خواری و تظاهر به روزه خواری می کنند در همین ماه پرونده آنان رسیدگی و منجر به صدور رای خواهد شد.

رئیس داد گستری شهرستان لنده تصریح کرد: برخی اظهارنظرها در حوزه قضایی به خصوص دخالت در امر قضا غلط است و بدون شک با کسانی که دانسته و ندانسته دخالت کنند برخورد خواهدشد.

وی تاکیدکرد: نقد سازنده باعث رفع مشکلات داخلی خواهد شد ولی تخریب این حوزه بدون شک همراه با برخورد قاطع قضایی خواهد بود.

سعادتیان اظهارکرد: در راستای عمل به وظایف قانونی خود با مسئولان تعامل داریم و گاهاً نیز ممکن است فردی با یک تذکر اصلاح شود به طوری که نیاز به صدور حکم نباشد.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: ما در عرض هیچ دستگاه و اداره ای نیستیم بلکه مستقل هستیم و مستقل نیز کار خواهیم کرد.

 وی تاکیدکرد: در جلسه شورای تامین شهرستان مقام قضایی به عنوان عضو ناظر این شورا است که سایر ادارات حاضر در این جلسه زیر نظر فرماندار عمل می کنند که برخی اظهارات مسئولان نیازمند اصلاح است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، گفت: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرونده به دادگستری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه در سفر به کیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در دستگاه قضایی بالا بودن ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرنده به دادگستری‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بررسی و تلاش جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف از جمله اهداف سفرهای استانی رئیس قوه قضادئیه است، تصریح کرد: امشب نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان هستیم که در راستای سیاست‌های جدید قوه قضاییه مبنی بر خدمت‌رسانی مستقیم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم انجام شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به همراه گروهی از مدیران و روسای سازمان‌ها به هرمزگان سفر کرده و هرکدام از مسئولان ماموریت حضور در یک منطقه و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و سرعت بخشی به حل آنها را دارند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است