Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:42:52 GMT

کارت اعتباری خرید برای کارگران بدون ضمانت بانکی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۷۰۶۱

کارت اعتباری خرید برای کارگران بدون ضمانت بانکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح اعطای کارت اعتباری خرید برای کارگران گفت: به دنبال روشی برای تضمین بازپرداخت این تسهیلات به کارگران بدون ضمانت بانکی هستیم. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی در گفتگو با مهر، درباره سیاست‌های حمایتی افزایش قدرت خرید کارگران اظهار داشت: پیش از هر چیز اولویت نخست ما در دولت این است که آثار ارز بر زندگی مردم را کاهش دهیم که این اقدام در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تحولاتی که در بازار ارز صورت می گیرد، نباید در زندگی روزمره مردم تاثیر بگذارد؛ با سیاست‌هایی که دولت در پیش گرفته در نظر دارد ارز تک نرخی را با زندگی مردم پیوند دهد اما نتوانستیم این موضوع را به مردم توضیح دهیم. بنابراین نباید اجازه دهیم به ویژه در شرایط خروج آمریکا از برجام تحولات بازار ارز بر زندگی روز مره مردم تاثیر بگذارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در بخش سیاست‌های تشویقی، افزایش قدرت خرید کارگران و بازنشستگان در قالب کارت اعتباری در دستور کار قرار دارد که برای بازنشستگان این طرح آغاز شده اما باید مبلغ آن را افزایش دهیم و دامنه اجرای این طرح را گسترده‎‌تر کنیم.

ربیعی با اشاره به اجرای طرح کارت اعتباری برای کارگران نیز گفت: به دنبال روشی برای تضمین بازپرداخت تسهیلات پرداختی به کارگران در قالب اجرای این طرح هستیم تا بدون ضمانت نامه بانکی کارت‌های اعتباری در اختیار کارگران قرار گیرد و از حقوق ماهیانه آنها کسر شود.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای تضمین بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری برای کارگران، می‌تواند تضمین از سوی کارفرمایان باشد ادامه داد: سعی ما بر این است تا نرخ سود بازپرداخت این تسهیلات برای کارگران بسیار پایین باشد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بانک مرکزی، این بانک در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

وی گفت: اکنون 6 بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک