Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ساعت 19:54 چهارشنبه گذشته (26 اردیبهشت جاری) ماموران کلانتری 163 ولنجک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند در یک نزاع مرگبار در خیابان 21 ولنجک، بن‌بست اول یکی از اوباش معروف تهران یکی از دوستان بیست و هشت‌ساله‌اش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سه خواهرزاده مقتول را نیز زخمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود قاتل در پنت‌هاوس یک برج (طبقه دهم) در جشن آزادی از زندان، میهمان یکی از دوستانش بوده و در این میهمانی سه خواهرزاده مقتول نیز حضور داشته‌ و مشروبات الکلی مصرف شده بود.

در حین میهمانی قاتل و مقتول در لایو اینستاگرام شروع به قدرت‌نمایی و فحاشی نسبت به یکدیگر کرده که قاتل با ضربات متعدد چاقو به مقتول و سه خواهرزاده مقتول حمله‌ور شده و سپس گریخته بود.

مجروحان به بیمارستان طالقانی انتقال یافتند اما مقتول به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

تحقیقات تکمیلی نشان داد قاتل مدتی قبل نیز در اینستاگرام اقدام به قدرت‌‌نمایی کرده و تحت تعقیب پلیس امنیت بوده و در عملیات پلیس با شلیک گلوله به ناحیه پا دستگیر شده بود همچنین وی بعد از آزادی از زندان در کرج سکونت داشته است.

سرانجام با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای بازداشت قاتل آغاز شد تا اینکه کارآگاهان پلیس اداره آگاهی تهران موفق شدند قاتل را حین فرار از کشور بازداشت کنند و با اخذ نیابت قضایی وی به تهران منتقل شد.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد