Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:50:30 GMT

امیدوارم نادر برهانی مرند ۳ سال دبیر جشنواره تئاتر فجر بماند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۷۴۶۶

امیدوارم نادر برهانی مرند ۳ سال دبیر جشنواره تئاتر فجر بماند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مهندس پور طی یادداشتی کوتاه انتخاب و معرفی نادر برهانی مرند را به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تبریک گفت.

در این یادداشت چنین آمده است: «نادر برهانی مرند نازنین سلام. انتخاب شایسته تو را به تئاتر ایران تبریک می گویم و امیدوارم برنامه های خوبی را که می دانم در سر داری، با جدیت و شکیبایی و به کمک کسانی که به همکاری خواهی طلبید و با مهربانی و عقلانیت جامعه تئاتر ایران و پشتیبانی مطبوعات و خبرنگاران رسانه، پیش ببری و یک بار دیگر نشان بدهی که بزرگترین دغدغه و داعیه این کشور، فرهنگ و اخلاق و انسانیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به عنوان عضوی از این کل بزرگ، در خدمت تو هستم تا هم سوابق جشنواره سی و ششم از طریق علی اصغر دشتی که افتخار همه ماست، به دبیرخانه ای که برپا خواهی کرد، انتقال یابد و هم در هر مرحله بنا به تشخیص تو برای برپایی هر چه بهتر و باشکوه تر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کنار تو و همکارانت باشم.

نادر جان، امیدوارم که تو برای دستکم یک دوره سه ساله دبیر جشنواره تئاتر فجر بمانی تا بتوانی برنامه های هدفمند و پیوسته ات را برای اعتلا و معرفی فرهنگ ایران به ما و جهانیان فراهم کنی.

ارادتمند، فرهاد مهندس پور»

کد خبر 4300345 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران دبیر جشنواره تئاتر فجر فرهاد مهندس پور نادر برهانی مرند تئاتر ایران جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه نمایشگاه نقاشی ماه مبارك رمضان درگذشت چهره ها سریال ایرانی رادیو نمایش رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد