Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-امیر قلعه نویی در مصاحبه جنجالی‌اش قبل از دیدار با استقلال به عدم رسیدگی پرونده‌ای خاص در کمیته اخلاق اشاره می‌کند که شرایط آن کاملا روشن است.

 امیر قلعه نویی قبل از دیدار با استقلال روزهای پر مصاحبه‌ای را گذراند و عموما نیز گفتگوهای وی با برنامه های زنده رادیو بود. سرمربی (به احتمال زیاد سابق) ذوب آهن مباحث جنجالی زیادی را در این مصاحبه‌ها مطرح کرد و لابلای آن به پرونده‌ای نسبتا قدیمی در کمیته اخلاق اشاره کرد که باوجود حضور شاهدانی کمیته اخلاق هنوز به آن رسیدگی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه نویی می‌گوید: «این پرونده اظهر من الشمس است و عدم رسیدگی به آن در این همه مدت عجیب است». 

پیگیری‌هانشان می‌دهد اشاره قلعه نویی به فصل ۹۳-۹۲ است. وقتی استقلال با هدایت قلعه نویی تا هفته‌های پایانی صدرنشین لیگ برتر است و بهترین موقعیت را دارد تا از عنوان قهرمانی‌اش در فصل قبل دفاع کند. اما نتایج این تیم در هفته‌های آخر به طرز مشکوکی از دست می رود و آبی پوشان امتیازات زیادی را در هفته‌های آخر از دست می‌دهند تا نه تنها قهرمان نشوند، بلکه از گرفتن سهمیه آسیایی هم عاجز بمانند و جایگاهی بهتر از رده پنجم پیدا نکنند.

در آن زمان یکی دو بازیکن استقلال به کادر فنی مراجعه کرده و پرده از ائتلاف یکی دو بازیکن بازیکن بر علیه تیم و قلعه نویی بر می‌دارند و مدعی می‌شوند که از آنها هم برای حضور در این ائتلاف دعوت می‌کنند که این بازیکنان نه تنها حضور در این ائتلاف را قبول نمی‌کنند بلکه کادر فنی را هم در جریان قرار می‌دهند. به نوشته مهر، این پرونده در کمیته اخلاق مطرح شده و به زعم سرمربی سابق استقلال باید به تخلف افرادی که آن زمان به تیم خیانت کرده و مانع از نتیجه گیری و قهرمانی شده‌اند رسیدگی شود. به این ترتیب هیچ بعید نیست پای یکی دو استقلالی برای ادای توضیحات و روشن شدن وضعیت به زودی به کمیته اخلاق باز شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب در ساخت کابینت در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف را محرز و علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت شاکی، متخلف را به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان اتاق اصناف با بررسی شکایت شخصی پیرامون تقلب در ساخت کابینت، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.

شاهی تصریح کرد: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6095082

دیگر خبرها

  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی