Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@23:09:55 GMT

فرنگی کاران ایران صاحب دو مدال جهانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۷۶۳۹

فرنگی کاران ایران صاحب دو مدال جهانی شدند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت های کشتی فرنگی نیروهای مسلح جهان از 27 اردیبهشت در شهر مسکو روسیه در حال برگزاری است. در پایان رقابت های پنج وزن نخست، «محمد نوربخش» در دیدار فینال وزن 63 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 3 سیمینوف از روسیه را شکست داد و صاحب مدال طلا شد و «شیرزاد بهشتی طلا» نیز به مدال برنز وزن 60 کیلوگرم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رقابت های پنج وزن دوم نیز «آرمان علیزاده» به دیدار فینال وزن 87 کیلوگرم راه یافت و «مهدی محمدزاده»، «علی اکبر حیدری» و «بهنام مهدی زاده» نیز به دیدار رده بندی وزن های 82، 97 و 130 کیلوگرم صعود کردند. «شایان عفیفی» نیز در گروه بازنده های وزن 77 کیلوگرم حضور دارد.
این رقابت ها امشب با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.
رده بندی انفرادی پنج وزن نخست به شرح زیر است:
55 کیلوگرم: 1- رودیک مکرتچیان (ارمنستان) 2- امانگالی بکبولاتوف (قزاقستان) 3- نرگیباتور (مغولستان) و کئون اون نام (کره شمالی) 5- مسلم نادری خادم (ایران)
60 کیلوگرم: 1- جامبولات لوکایف (روسیه) 2- مراد ممدوف (آذربایجان) 3- آرارات مانوچاریان (ارمنستان) و شیرزاد بهشتی طلا (ایران)
63 کیلوگرم: 1- محمد نوربخش (ایران) 2- سانال سیمینوف (روسیه) 3- اریک توربا (مجارستان) و میرامبک آیناگولوف (قزاقستان)
67 کیلوگرم: 1- الکسی کیانکین (روسیه) 2- اصلان پوقوسیان (ارمنستان) 3- ایهور ولادیکا (بلاروس) و ماماداسا سیلا (فرانسه) تیم ایران در این وزن نماینده نداشت.
72 کیلوگرم: 1- آدام کوراک (روسیه) 2- یولوو غنی زاده (آذربایجان) 3- پتروس مانویلیدیس (یونان) و آرمن هاکوبیان (ارمنستان) ... 10- اکبر محبی فر (ایران)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرنگی کاران ایران کشتی فرنگی نظامیان جهان روسیه ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در سال 1402| تغییرات اجباری و هت تریک محرومیت در کشتی فرنگی!
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد