Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:50:50 GMT

فعاليت صنفي در بستر تلگرام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۷۶۸۳

فعاليت صنفي در بستر تلگرام ممنوع است

خبرگزاري آريا-معاون قضايي دادستان کل کشور: فعاليت صنفي در بستر تلگرام ممنوع و بايد فعاليت‌ها به شبکه‌هاي اجتماعي داخلي منتقل شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالصمد خرم آبادي در پيامي که در کانال خود در پيام رسان سروش منتشر کرده، آورده است: در جلسه‌اي که در معاونت امور فضاي مجازي دادستاني کل کشور برگزار شده، مقرر شده است که اگر واحدهاي صنفي به فعاليت صنفي يا تبليغاتي در تلگرام ادامه دهند، وزارت صنعت و مراجع صنفي اقدامات قانوني لازم را بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته گذشته جلسه‌اي با حضور نمايندگان مرکز ملي فضاي مجازي، مرکز امور اصناف و بازرگاني وزارت صنعت معدن تجارت، مرکز توسعه تجارت الکترونيکي، اتاق اصناف ايران، پليس اماکن ناجا و اتحاديه کسب و کارهاي فضاي مجازي در معاونت امور فضاي مجازي دادستاني کل کشور برگزار شد.
در اين جلسه نحوه اجراي بخشنامه مورخه 22 اسفند 1396 نيروي انتظامي در خصوص "ممنوعيت فعاليت واحدهاي صنفي و تجاري کشور در بستر شبکه‌هاي اجتماعي بيگانه" مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
در جلسه مذکور با تاکيد بر اينکه فعاليت واحدهاي صنفي در بستر تلگرام موجب ذخيره بخش عمده‌اي از داده‌هاي عظيم (big data) کشور در سامانه‌هاي رايانه‌اي خارجي و سوء استفاده بيگانگان از اين داده‌ها خواهد شد و با توجه به مجرمانه بودن اقداماتي که موجب دسترسي بيگانگان به داده‌هاي عظيم کشور مي‌شوند، مقرر شد:
1- مسئولان ذيربط در وزارت صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف ايران و اتحاديه‌هاي امور صنفي به همه واحدهاي صنفي اعم از کسب و کارهاي اينترنتي و غير اينترنتي سراسر کشور اعلام و ابلاغ نمايند" از هرگونه فعاليت تبليغاتي و خدماتي در پيام رسان فيلتر شده تلگرام اکيداً خودداري کنند و فعاليت‌هاي خود را به شبکه‌هاي اجتماعي بومي منتقل کنند .
2- در صورتي که واحدهاي صنفي پس از اطلاع رساني به فعاليت صنفي و يا تبليغاتي خود در بستر شبکه اجتماعي تلگرام ادامه دهند، وزارت صنعت معدن تجارت و مراجع صنفي اقدامات قانوني لازم را بعمل آورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تلگرام فعاليت صنفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم