Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده گروه هوروش بند دچار خونریزی حنجره شد (عکس و جزئیات)

 

خواننده جوان و خوش آتیه گروه هوروش بند که با آهنگهای جدید بسیار مشهور شده اند , دچار مشکل بزرگی شد . این خواننده جوان دچار خونریزی حنجره گردیده است .سحرگاه دیروز در حالی که گروه هوروش آخرین مراحل تولید تیتراژ برنامه جشن رمضان را سپری می کرد؛ مهدی دارابی دچار مشکل شد و از ضبط این اثر باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این قرار بود تیتراژ ویژه برنامه شبکه ۵ سیما با صدای مهدی دارابی و تنظیم مسعود جهانی روی آنتن برود اما با توجه به مشکل پیش آمده برای حنجره دارابی، شرایط تولید این اثر وجود ندارد.

 

 

اما در حال حاضر مسئله ای که هواداران گروه هوروش را نگران و ناراحت کرده است؛ وضعیت سلامتی دارابی می باشد، چرا که حنجره وی دچار خونریزی و تارهای صوتی اش دچار مشکل حاد شده است. حتی در استوری پیج هوروش بند درخواست کردند تا مردم در این روزهای ماه رمضان برای خواننده ی هوروش بند دعا کنند تا باز هم توانایی خواندن داشته باشد.

 

مهدی دارابی در ۱۷ مردادماه ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد و اصالتا اهل کوهدشت لرستان می باشد. مهدی دارابی از سال ۱۳۹۵ همکاری خود را با هوروش باند آغاز کرد. وی ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز و خواننده‌ی هوروش باند است.

 

او در این گروه به همراه حمید فریزد، آرش عدل پرور، مسعود جهانی و مسیح همکار است و تابه‌حال بیش از ۱۰ قطعه و آهنگ تولید کرده‌اند که آهنگ‌های به آخر منو به باد، به کی پز میدی، ماه دلم، خنک شد دلت و فاصله نه را می‌توان جزء موفق‌ترین کارهای این گروه نام برد.

 

قطعه «یه اشتباه» که دارابی مدتی قبل،این اثر را ضبط کرده است؛ در روز نهم خرداد ماه ۹۷ منتشر می شود و دارابی امیدوار است که این قطعه، آخرین اثر منتشر شده از وی نباشد.

 

 

در ادامه می توانید یادداشت کوتاه هوروش بند در خصوص این اتفاق تلخ را بخوانید:

 

«دوستان واقعا نیازمند دعای شما هستم در اولین روز این ماه مبارک متاسفانه حنجرم و تارهای صوتیم دچار مشکل حاد شده لطفا بنده رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید انشالله خدا یاری کنه بتونم مجدد در خدمتتون باشم

 

موزیک”یه اشتباه”رو قبلا خوندم و ۹خرداد منتشر میشه دعا کنید آخرین موزیکم نباشه
از دست اندرکاران برنامه جشن رمضان عذرخواهی میکنم بابت این اتفاق ناخواسته»

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد

احسان یاسین، دومین کنسرت خود را در نوروز ۱۴۰۳ و نیمه ماه رمضان، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان یاسین در تاریخ 5 و 6 فروردین 1403 دومین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در یک سانس 19:30 اجرا خواهد کرد.

این خواننده با همراهی ارکستر «ثنا»، گروه کر و گروه دف‌ نوازی مهرآواز، کنداکتوری شامل اجرای آثاری از آلبوم «ماه من» به همراه برخی آثار جدید خود به پنج زبان فارسی، انگلیسی، عربی، کردی و آذری برنامه‌ریزی کرده است.

در این کنسرت‌ ۱۳ قطعه «ماه من»، «دوستت دارم»، «بازم برگرد»، «تا ابد»، «مصطفی گیان»، «حبیب قلبی»، «ربنا»، «لایا دنیا»، «جانیم سن سن»، «ستایش»، «رفیق روز تنهایی»، «سلام علیکم»، تازه‌ترین قطعه این خواننده و همچنین یکی از معروف‌ترین قطعه‌های سمی یوسف، خواننده بین‌المللی، اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که احسان یاسین از تاریخ 16 تا 18 فروردین 1402 در تالار وحدت همراه با ارکستر بزرگ «ایستگاه» و با اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من»، نخستین کنسرت رسمی خود را برگزار کرده بود.

بلیت‌فروشی اجراهای نوروزی و رمضانی احسان از ساعت 21 شب گذشته، جمعه ۲۵ اسفندماه، در سایت هنرتیکت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پشتیبانی از همه شهرهای خوزستان در بارش‌های پیش رو/ جلوگیری از تردد خودروها در بارندگی شدید
  • ۲۰ درصد بیماران تیروئید دچار این مشکل هستند
  • دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر انجام می‌شود
  • اگر مردم مومن و باتقوا بودند، دچار مشکل معیشتی نمی‌شدند!
  • فیلم| پخش ترانه‌ای از استاد بنان در آغاز کنسرت خواننده مشهور انگلیسی
  • تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم
  • اکثر شهرها و روستاهای خراسان جنوبی دچار مشکل کم‌آبی هستند
  • واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد