Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:42:10 GMT

ارائه تسهیلات به خانوارهای آسیب دیده از سیل نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۰۵۰

ارائه تسهیلات به خانوارهای آسیب دیده از سیل نیشابور

به گزارش خبرنگار مهر ، علی رضا رشیدیان صبح شنبه در بازدید سرزده از روستاهای سیل زده نیشابور اظهار کرد:  طبق مصوبه ستاد بحران نیشابور، برای ۲۱ خانوار آسیب دیده از سیل در این شهرستان تسهیلات لازم برای بازسازی منازل  پرداخت می شود.

وی افزود: با توجه به زمان بر بودن روند کاری و به منظور حل مشکل مردم در سریعترین زمان برنامه ریزی شد  از محل بودجه های استانی بودجه لازم تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: رقم تسهیلات برای خانه های آسیب دیده حداکثر ۲۵۰ میلیون ریال و کمک های بلاعوض ۵۰ میلیون ریال می باشد. 

رشیدیان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد بنیاد مسکن، برای آسیب دیدگان در این سیل ودیعه مسکن در نظر بگیرد و تا آن زمان نیز هلال احمر خدمات امدادی و لازم را به آنان ارائه کند. 

کد خبر 4300169

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي سیل نیشابور بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران اشتغال خرم آباد مشهد بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار

امرالله اسماعیلی مدیر جهاد کشاورزی کیار گفت: با توجه به اینکه به بخش کشاورزی شهرستان در سیلاب مرداد ۱۴۰۱ آسیب جدی وارد شد به این منظور مشکلات آسیب دیدگان بخش کشاورزی و باغداری در اولویت و مرمت و بازسازی کانال‌ها و احداث کانال سیمانی در مرحله نخست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

۵ کانال کشاورزی در فارسان در حال مرمت و بازسازی است

وی افزود: کارشناسان این مدیریت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بحث احصاء خسارت‌ها و تشکیل پرونده ورود کردند که در نهایت تسهیلات مصوب شده در کارگروه نیز از طریق این پرونده‌ها در اختیار خسارت دیدگان قرار گرفت.

یدالله بهرامی مسئول طرح و برنامه کیار گفت: در مرحله تخصیص اعتبارات سیل از ۵ میلیارد تومان اعتبار مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اجرای پروژه‌های عمومی شهرستان تخصیص پیدا کرد که این اعتبارات جهت اجرای سه کانال انتقال آب بین مزارع و باغات در اختیار بهره برداران شهر گهرو و روستای زوردجان صورت پذیرفت که تمام مراحل اجرای کانال نیز تحت نظارت واحد آب و خاک شهرستان و با همکاری آسیب دیدگان سیل در حال انجام است.

وی افزود: از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به ۷۲ بهره بردار آسیب دیده شده بیش از ۴۲ درصد آن از طرف بانک‌های عامل صادرات و ملی پرداخت گردیده و مابقی در حال تکمیل پرونده و یا منتظر واریز تسهیلات می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • اهدای ۱۱ قطعه زمین رایگان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز