Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@20:56:06 GMT

مربیان کره‌‌ای جودو به ایران آمدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۱۹۴

مربیان کره‌‌ای جودو به ایران آمدند

به گزارش ایسکانیوز ، پک نام چول و پک یونگ چیل مربیان کره شمالی جهت انجام پاره ای مذاکرات و آشنایی طرفین بامداد امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه به ایران آمدند.

بر اساس این گزارش این مربیان جهت پاره ای مذاکرات به کشورمان آمده اند و در صورت توافق طرفین، با تشخیص مسئولین فدراسیون در بخش های مختلف از آنها استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

602

مربی جودو ایران کره ای فدراسیون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مربی جودو ایران کره ای فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد

یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی تایید کرد که هیئتی از سرویس اطلاعات مصر برای انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.

به گزارش ایسنا، وبسایت عبری واللا امروز جمعه به نقل از یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی گزارش کرد هیئتی از سرویس اطلاعات مصر به منظور انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا وارد فلسطین اشغالی شد.

دیگر رسانه‌های صهیونیستی هم ضمن اعلام ورود این هیئت، گزارش کرد دیدارهای این هیئت با مقامات ارشد نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در مورد حمله زمینی ارتش این رژیم به شهر رفح واقع در جنوب غزه و نیز مذاکرات برای آزادی اسرا شروع شده است.

روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز به نقل از یکی از وزیران رژیم صهیونیستی بدون افشای نام وی نوشت: احتمال دستیالی به توافق با میانجیگری مصر و پیشنهاد لغو عملیات در رفح وجود دارد.

این روزنامه نوشت: یشنهاد مصری‌ها به اسرائیل شامل آزادی ۲۰ گروگان در ازای آتش‌بس سه هفته‌ای و توقف عملیات برنامه‌ریزی شده اسرائیل در رفح است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش کرد: اراده بزرگی در مذاکرات برای دستیابی به توافق وجود دارد و این آخرین فرصت قبل از عملیات رفح است.

پیشتر، رسانه‌های عبری زبان فاش کرده بودند که سرلشکر «عباس کامل، رئیس اطلاعات مصر امروز در راس یک هیئت امنیتی به تل‌آویو سفر می‌کند تا درباره طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس در نوار غزه گفت‌وگو کند.

وبگاه خبری آمریکا «آکسیوس» هم گزارش کرد: اسرائیل به هیئت امنیتی مصر تصریح کرد که آماده است فرصت نهایی را برای دستیابی به توافق در مورد تبادل اسرا بدهد و در صورت عدم پیشرفت در این مذاکرات، به رفح حمله خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم