Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

استاندار ایلام گفت: پیمانکاران حوزه ی راهسازی طبق جدول زمان بندی عملیات راهسازی را انجام دهند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود

به گزارش تین‌نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه اضطراری بررسی اقدامات صورت گرفته در محور ایلام سرابله افزود: مدیران در پیگیری مشکلات استان جدیت داشته باشند و با سهل انگاری با مسائل برخورد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیگیری مسئولین چنانچه براساس برنامه زمانی مدون نباشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید ومدیران دستگاههای اجرایی مشکلات حوزه کاری خود را از طریق مجاری ذیصلاح از جمله استانداری پیگیری نمایند.

استاندار ایلام خواستار ارائه جدول زمانبندی عملیات راهسازی برای پیمانکاران شد و اضافه کرد: پیمانکاران حوزه ی راهسازی طبق جدول زمان بندی عملیات راهسازی را انجام دهند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود .

وی تأکید کرد ظرف هفته آینده مشکل معارضین پروژه راهسازی در مسیر ایلام به اسلام آباد باید برطرف شود .

نماینده عالی دولت در استان تأکید کرد: در اجرای پروژه های راهسازی اصلاح نقاط حادثه خیز به منظور کاهش تصادفات در اولویت قرار گیرد

وی توجه بیشتر به زیرساخت های ارتباطی در سطح استان را ضروری داست و گفت: تمام پروژه های راهسازی در سطح استان باید دارای جدول زمانی مشخص باشند .

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: در صورت ایمن سازی راهها، ضریب خطای انسانی نیز کاهش می یابد .

به گزارش برنا، وی خواستار تشکیل کمیته مشترکی از مسئولین عمرانی استان های ایلام و کرمانشاه جهت بررسی رفع مشکلات راههای ارتباطی مشترک بین دو استان و ارائه راهکار در این خصوص شد .

لازم به ذکر است کمیته ایمنی راه های استان قبل از برگزاری جلسه به صورت میدانی و با حضور در محل وقوع تصادف به بررسی دلایل وقوع تصادفات پرداختند و نتیجه بازدید خود را در جلسه گزارش دادند.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استاندار ایلام قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر رضایی در دویست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان فارس با اشاره به تلاش‌های محمود طالبان مدیرکل پیشین این اداره کل گفت: تا یک ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خواهیم بود و گره‌های موجود در حوزه مسکن استان باز می‌شوند.

در این جلسه که با حضور استاندار فارس برگزار شده بود، وضعیت عملکرد شهرستان‌های استهبان، کوهچنار، رستم، پاسارگاد، خرّمبید و فراشبند در نهضت ملی مسکن با حضور فرمانداران بررسی شد.

در بررسی آمار عملکرد نهضت ملی مسکن در ۳۷ شهرستان استان فارس، استهبان با رتبه ۳۶ در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۲، به عنوان شهرستان نخست استان در پایان سال انتخاب شد به طوری که از عملکرد ۱۲ درصد در فروردین ماه به ۸۰ درصد عملکرد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده بود.

در این جلسه عملکرد شهرستان‌های کوهچنار، رستم، پاسارگاد، خرّمبید و فراشبند و مشکلات پیش روی آنان در حوزه مسکن بررسی و پیگیری شد.

کد خبر 6081395

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی