Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:23:50 GMT

«از آزادی تا آبادی» آماده پخش شد/ مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۳۲۱

«از آزادی تا آبادی» آماده پخش شد/ مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی روایت فتح، مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» به کارگردانی محمد دیندار و محصول گروه مستند روایت فتح با پایان یافتن مرحله تدوین و صداگذاری آماده پخش است.

«از آزادی تا آبادی» به مقاومت ۴۵ روزه مردم خرمشهر می پردازد و سعی دارد مخاطب را با حال و هوای آن روزها و مقاومتی که منجر به آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق شد، آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند علاوه بر به تصویر کشیدن آزادسازی خرمشهر، سعی دارد مسایل خرمشهر را پس از دوران جنگ مورد کنکاش قرار دهد و با هدف آسیب شناسی، راه برون رفت از آن را مطرح کند.

مستند سینمایی «از آزادی تا آبادی» قرار است با پایان یافتن مراحل فنی خود، سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از شبکه های مختلف سیما روی آنتن برود.

کد خبر 4300419 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: روایت فتح سینمای مستند شهرستان خرمشهر تئاتر ایران جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه نمایشگاه نقاشی ماه مبارك رمضان درگذشت چهره ها سریال ایرانی رادیو نمایش رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو آماده رسیدن به آتش‌بس برای آزادی اسرای خود است اما نمی‌تواند با شرط حماس درباره پایان جنگ موافقت کند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ما همیشه آماده تحقق آتش‌بس برای آزادی اسرایمان بوده و هستیم. ما به هیئت مذاکره کننده اختیارات بسیار زیادی برای پیشرفت در معامله تبادل اسرا دادیم.

طبق گزارش الجزیره، نتانیاهو گفت: ما شروطی را که به معنای تسلیم شدن ما باشد، نمی‌پذیریم و به جنگ تا زمان تحقق اهدافمان ادامه می‌دهیم. تسلیم شدن در برابر خواسته‌های حماس یک شکست فاجعه بار برای اسرائیل است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود