Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-19@11:40:37 GMT

یاهو از پیام‌رسان جدید خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۳۸۵

احتمالاً همه روزهایی را به یاد دارید که شرکت یاهو برای خودش برو بیایی داشت و همه تعریف ما از اینترنت همین "یاهو" بود.به گزارش بلاغ،  احتمالاً همه روزهایی را به یاد دارید که شرکت یاهو برای خودش برو بیایی داشت و همه تعریف ما از اینترنت همین "یاهو" بود.
در آن زمان، اولین انتخاب کاربران برای استفاده از سرویس‎‌های ایمیل، چت و موتور جست‌وجو به «یاهو» خلاصه می‌شد، اما امروز کاملاً خسته و ناتوان شده و میدان را به رقبای خود باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
با این حال، به تازگی خبری منتشر شده که ما را برای چند لحظه به دوران باشکوه یاهو بازگرداند: این شرکت، پیام‌رسان جدیدی عرضه کرده است که Squirrel (به معنای سنجاب) نام داد.
 
البته امروزه پیام‌رسان‌های زیادی در وب وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تلگرام، واتساپ، مسنجر فیسبوک، سیگنال، جی‌دیتا چت، سیراس (Ceerus) و پرایویت (Pryvate) اشاره نمود.
بنابراین یک تازه وارد، صرفاً با نوآوری و تلاش بسیار شاید بتواند سهمی از این بازار برای خود بدست آورد.
 
گفته شده Squirrel یک پیام‌رسان ساده و معمولی است، اما مهم‌ترین شاخصه آن، امکان مرتب‌سازی چت‌هاست؛بدین صورت که کاربران این اپلیکیشن می‌توانند چت‌های خود را دسته‌بندی نموده و آنها را در حالت سکوت قرار دهند.
 
به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از Android Police، امکان به اشتراک‌گذاری فایل، امکان ساخت چت‌روم‌های مخفی برای چت خصوصی و نیز قابلیت جست‌وجوی هر نوع محتوایی در گروه‌ها، از دیگر قابلیت‌های این اپ است که البته اینها امکانات ویژه‌ای نیستند و دیگر پیام‌رسان‌ها نیز کمابیش از آنها برخوردارند.
 


گفته می‌شود این پیام‌رسان در حال توسعه بوده و هنوز معلوم نیست که چه امکاناتی قرار است بدان افزوده شود.
با این حال، چنانچه دوست دارید نسخه 2018 یاهو مسنجر را به یاد خاطرات سال‌های پیش دانلود و ظاهر آن را محک بزنید، می‌توانید آن را از پلی استور و اپ استور دانلود کنید.
 
البته از یاد نبرید که در این اپ، مدیر گروه می‌بایست لینک عضویت در گروه را برای اعضا فرستاده و به عبارت دیگر، افراد نمی‌توانند بدون دعوت، عضو گروه‌های «سنجاب» شوند.
 
ضمناً این پیام‌رسان، سایت اختصاصی نیز دارد که زیرمجموعه یاهو است: squirrel.yahoo.com.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید


مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، با بیان این که در این سند محدوده ۱۴۶ هکتاری مجموعه تخت جمشید تعیین شده است، افزود: بخش‌های شهر باستانی پارسه در زمان هخامنشیان در این سند مشخص شده است و از این پس ورود به این حریم باید مطابق با قوانین باشد.
عسکری ادامه داد: صدور سند برای مجموعه جهانی تخت جمشید، سبب افزایش اعتبار جهانی این مجموعه می‌شود و در مراودات حقوقی بین المللی ایران و دیگر کشور‌های بسیار موثر خواهد بود.
مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید گفت: ایجاد حریم برای مجموعه‌های باستانی سبب حفاظت بیشتر از این مجموعه‌ها می‌شود.
مجموعه جهانی تخت جمشید از سال ۵۱۸ پیش از میلاد به مدت ۱۸۰ سال طول کشید، بنایی که ۲۸ ملت دنیای باستان با دریافت دستمزد و مدیریت ایرانیان، آن را به پا کردند.
مجموعه تخت جمشید یا همان پارسه ۱۰ کاخ دارد و در مدت ۲۰۰ سال در شمال شهر فعلی مرودشت آباد بوده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | رونمایی از یک ربات عجیب
  • سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • رونمایی از کمربندهای تگ تیم جدید در ماندی نایت راء توسط تریپل اچ / فیلم WWE
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • (ویدیو) رونمایی کابوس هادی چوپان از عضلات ترسناکش
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد