Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@21:02:15 GMT

معروف‌ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۶۳۳

معروف‌ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه دستگیر شد

به گزارش پارس نیوز، 

سردار حسین رحیمی امروز پس از دستگیری وحید مرادی از معروف‌ترین اراذل و اوباش سطح یک تهران و کشور اظهار کرد: چهارشنبه شب خبر وقوع قتل در یک مهمانی مجردی به پلیس اطلاع داده شد و ماموران پلیس با حضور در بیمارستان متوجه شدند که سه نفر از سوی یکی از اراذل و اوباش معروف تهران به نام وحید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م مورد اصابت چاقو قرار گرفته‌اند که یکی از آنان به دلیل وخامت حالش جان خود را از دست داد.

رحیمی با بیان اینکه با شناسایی قاتل اقدامات پلیس برای دستگیری وی آغاز شد، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متهم به قتل یکی از معروف‌ترین اشرار سطح یک تهران است که حدود 24 ساعت پس از آزادی از زندان مرتکب به قتل شده است. این فرد چند ماه پیش به دلیل فحاشی و ارعاب در فضای مجازی با فردی دیگر معروف به هانی دستگیر شده که 24 ساعت پس از وقوع قتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده و به همین مناسبت دوستانش برایش جشن آزادی گرفته بودند اما در این جشن او اقدام به کشتن یکی از دوستانش به نام حسین گودرزی را کرد و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رحیمی با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب قتل بلافاصله به خانه‌اش رفته و با جمع‌آوری مدارک قصد سفر قاچاقی به کشور ترکیه را داشت، گفت: این فرد به سرعت خودش را به یکی از شهرهای مرزی در محدوده ماکو و پل دشت رسانده و قصد داشت که به همراه تعدادی از دوستانش از طریق یک قاچاقچی انسان به ترکیه فرار کند که خوشبختانه با رصد قوی اطلاعاتی و همکاری خوب مرزبانی ماکو و ماموران پلیس آگاهی پل دشت، این فرد دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات دستگیری این فرد نیز اظهارکرد: متهم در یکی از روستاهای کوهستانی واقع در 500 متری مرز ترکیه مخفی شده و در حالیکه در زیر یک تخته سنگ به خواب رفته بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

رحیمی با بیان اینکه این فرد با کمک همدستانش تمامی اسناد و شواهدی که پلیس می‌توانست از طریقش اقدام به شناسایی وی کند را از بین برده بود، گفت: اما ماموران پلیس با توان بالای اطلاعاتی خود این فرد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد: متهم که متولد سال 1363 است پیش از این هشت بار به اتهام جرایم مختلف روانه زندان شده و ده‌ها بار نیز به خاطر ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود. در جرایم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت، تهدید و... وجود دارد که آخرین مورد دستگیری وی نیز مربوط به درگیری لفظی‌اش در فضای مجازی با یکی از اراذل و اوباش بود که پس از یک ماه و نیم با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

رحیمی درباره اینکه چرا چنین متهمی أنقدر زود از زندان آزاد شد، گفت: دلیلش را باید از مسئولان قضایی بپرسید.

رحیمی افزود: این فرد از معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران و کشور بود و معتقد بود که همه چیز باید در خدمت او باشد و او گنده لات کشور است اما دیدید که چطور به دام پلیس افتاد وهمین می‌بایست درس عبرتی باشد برای دیگر مجرمان واراذل و اوباشی که قصد دارند امنیت مردم را به خطر بیندازند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترکیه قتل پارس دستگیری اوباش پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور درباره جزئیات این پرونده اظهارکرد:‌ به دنبال وقوع چندین مورد کیف قاپی و سرقت موتورسیکلت به شیوه‌ای مشابه درچند نقطه از تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که یکی از شهروندان خانم که در اثر سرقت و قاپیدن کیفش از سوی این سارقان، زمین خورده و از ناحیه پا دچار آسیب و شکستگی شده است.

وی با اشاره به اقدامات ماموران پلیس پیشگیری برای شناسایی و دستگیری سارقان، گفت: ماموران پس از بررسی محل‌های سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته، متوجه شدند سارق در تمامی سرقت‌ها به همراه ترک نشین خانم اقدام به قاپ زنی از شهروندان کرده است. در ادامه با اقدامات فنی پلیسی و شیوه‌های نوین کشف جرم هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی شد و طی بررسی های بیشتر، مشخص شد که این باند سه نفره شامل یک زن و دو مرد است. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات، در یک عملیات، این سارقان در مخفیگاه خود در حوالی محله نظام آباد دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. همچنین محل دستگیری آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دو عدد پلاک موتور سیکلت سرقتی، محتویات کیف‌های به سرقت رفته شامل مدارک هویتی و لوازم شخصی شهروندان و ... کشف و ضبط شد.

قاسم پور با بیان اینکه متهمان برای سرقت‌های خود از موتورسیکلت‌های سرقتی یا پلاک سرقتی استفاده کرده بودند، گفت: با انتقال متهمان به کلانتری آنان تحت بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد که زن و مرد دستگیرشده خواهر و برادر بوده و در واقع سرکرده باند این دو نفر هستند. همچنین این افراد در جریان بازجویی‌ها، عضو چهارم این باند را که در واقع مالخر اموال مسروقه بود، معرفی کردند که این فرد نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی با بیان اینکه چهار متهم دستگیر شده بین ۳۵ تا ۴۹ سال سن داشته و همگی دارای سابقه کیفری بودند، گفت: این افراد تاکنون به ۴۰ فقره سرقت در سطح معابر تهران از قبیل قاپ زنی و سرقت موتورسیکلت و مالخری اعتراف کرده‌اند. همچنین تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان نیز این افراد را مورد شناسایی قرار داده‌اند و تلاش برای شناسایی شکات دیگر نیز ادامه دارد. برای چهار متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت حتما از لوازم ایمنی مثل قفل و دزدگیر استفاده کرده و از پارک کردن آن در معابر کم رفت و آمد خودداری کنند و همچنین در هنگام تردد به صورت پیاده در معابر، نسبت به اطراف خود هوشیار و کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو یا دیوار نگه دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند