Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور در حال اجرا است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور در حال اجرا است و کارفرمایان محترم می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارفرمایان واجد شرایط تا دهم تیر ماه مهلت دارند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه‌ای به شعب تامین اجتماعی ارائه دهند تا شعب نسبت به بررسی آن‌ها اقدام کنند.

بنابر این گزارش، تمامی کارفرمایانی که به این سازمان بدهی دارند، می‌توانند دلایل بحران خود را که منجر به عدم پرداخت حق بیمه به این سازمان شده و به تایید وزارت صنعت، معدن، بازرگانی و یا فرمانداری‌ها و استانداری‌ها رسیده را به شعب تامین اجتماعی ارائه کنند.

طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاه‌های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

گفتنی است؛ بدهی‌های تا ۵ میلیارد ریال کارفرمایان توسط شعب تامین اجتماعی بررسی می‌شود و بدهی‌های تا ٢٠ میلیارد ریال به وسیله ستاد ادارات کل استان‌ها و بیش از ٢٠ میلیارد ریال توسط ستاد مرکزی این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تامین اجتماعی بخشودگی جرایم کارفرما بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت