Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:07:50 GMT

لرستان| معادن بدون مجوز در شهرستان چگنی تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۷۳۴

لرستان| معادن بدون مجوز در شهرستان چگنی تعیین تکلیف شود

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان گفت: معدنی در منطقه چگنی که بدون مجوز در حدود ۱۱۲ هکتار از اراضی جنگلی فعالیت دارد باید تعیین تکلیف شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، شیرزاد نجفی ظهر امروز در جلسه شورای معادن استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه در بحث صدور پروانه معدن مشکلات زیادی داریم اظهار داشت: تاکنون 294 فقره پروانه بهره‌برداری از طریق اداره کل منابع طبیعی استان و167 فقره پروانه از طریق اداره کل صنعت، معدن تجارت استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 294 مجوزی که منابع طبیعی استان صادر کرده است مربوط به 754 هکتار است ولی اداره صنعت معدن در زمان گذشته 26 هزار و 229 هکتار پروانه صادر کرده است که اختلاف فاحشی دارد، بنابراین مشکل حادی است که باید بررسی شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان با بیان اینکه در شهرستان چگنی عمده معادن در حوزه جنگل هستند، عنوان کرد: در چگنی 21 فقره مجوز برای 56 هکتار صادر کردیم اما برای حدود 1698 هکتار از اراضی جنگلی پروانه صادر شده است.

نجفی با تاکید بر اینکه وضعیت صدور پروانه‌ها باید اصلاح شود گفت: در شهرستان ازنا نیز اداره کل مناطبع طبیعی استان 30 فقره مجوز برای 66 هکتار صادر کرده است اما در اداره صنعت برای 4 هزار و 712 هکتار پروانه صادر شده است.

وی با بیان اینکه در بحث صدور پروانه‌ها در شهرستان چنگی پیگیری‌هایی در حال انجام است، تصریح کرد: تاکنون موضوع پروانه‌های شهرستان چگنی  در شورای نظارت و جلسه حفظ حقوق بیت المال مطرح  شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان اظهار داشت: معدنی در منطقه چگنی که بدون مجوز در حدود 112 هکتار از اراضی جنگلی فعالیت دارد باید تعیین تکلیف شود از طرفی 4 معدن بدون مجوز وسیع دیگر در این شهرستان وجود دارد که پروانه آنها باید باطل شود. این جلسه باید به سمت مصوب کردن پروانه‌هایی برویم که صادر نشده‌اند سپس تقاضاهای بعدی مطرح شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد

مهرداد میرزاییان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۲۳ پروانه باری صادر و ۳۲ پروانه مسافربری در شهرکرد تمدید شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: در این مدت ۷۴ پروانه پروانه حوزه باری وانت، کامیون و.. تمدید گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال رانندگان در شهرکرد در پارسال ۲ هزار و ۴۰۶ فقره پروانه جدید برای ناوگان باری و مسافربری صادر و تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان