Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@22:03:49 GMT

حاجی‌بابایی: خدا برجام را رحمت کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۸۱۰

حاجی‌بابایی: خدا برجام را رحمت کند

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه دولت باید از اروپایی‌ها درباره تعهد به برجام ضمانت اجرایی بگیرد، اظهار کرد: از آنجایی که تا به امروز اروپایی‌ها هم مثل آمریکا در تعامل با کشورمان امتحان خوبی را پس نداده‌اند، بعید است که در آینده اروپا مسیر درستی را در قبال برجام و ایران در پیش گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما نباید به اروپا دل خوش کنیم، ادامه داد: آمریکا با خروج از برجام، به دنبال آن است که اقدامات زیادی علیه ایران انجام دهد که توقعی جز این از ترامپ و سیاستمداران آمریکا نیست.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه ما باید در برابر همه اقدامات آمریکا سناریو داشته باشیم و با آنان مقابله کنیم، تصریح کرد: برجام تمام شده و باید بگوییم که خدا رحمتش کند و دیگر نمی‌توانیم آن را زنده کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در این شرایط هیچ راهی نداریم جز آنکه روی پای خودمان بایستیم، گفت: ما در کشور سرمایه‌های زیادی برای حل مشکلات داریم و با تکیه بر توان داخلی باید به اروپا و آمریکا بفهمانیم که بدون آنها هم می‌توانیم با قدرت زندگی کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است