Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@23:01:09 GMT

عزل معاون وزیر دفاع ترکمنستان پس از سیل در عشق‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۹۵۰

عزل معاون وزیر دفاع ترکمنستان پس از سیل در عشق‌آباد

پس از جاری شدن سیلاب در عشق‌آباد و مختل شدن امور عادی و روزمره شهری، رئیس‌جمهوری ترکمنستان وزیر دفاع این کشور و برخی مقامات دیگر را به شدت مورد مواخذه قرار داد و معاون وزیر دفاع در امور اضطراری را از مقامش عزل کرد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های ترکمن، قربانقلی بردی‌محمداف، رئیس‌جمهور ترکمنستان، معاون وزیر دفاع در وضعیت فوق‌العاده این کشور را پس از وقوع سیلاب در عشق‌آباد برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا طی جلسه‌ای که با حضور مقامات عالی‌رتبه دولتی ترکمنستان برگزار شده بود چندین مقام دولتی دیگر را به دلیل ضعف مدیریتی و عدم کنترل خدمات تابعه، به شدت توبیخ کرد. بردی‌محمداف همچنین وزیر دفاع ترکمنستان را به دلیل نقص در خدمات وزارتخانه‌ متبوع مورد مواخذه قرار داد.

گفتنی است طی بارش‌های اخیر در روزهای 15 و 16 می، سیلاب‌هایی در پایتخت ترکمنستان، عشق‌آباد جاری شد و خدمات عمومی و جریان عادی امور شهری را با خلل مواجه نمود. بنا بر گزارش‌ها گفته می‌شود مسئولین مربوطه با آگاهی از امکان وقوع این مشکلات، برای رسیدگی به مشکلات و حل و فصل وضعیت آماده نبودند.

R1349/P1349/S8,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: تهران در مقابل شرارت مجدد اسرائیل قاطعانه عمل می‌کند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،گفت: تهران در مقابل هرگونه شرارت مجدد از سوی رژیم اسراییل و برای دفاع از امنیت و منافع ملی خود قاطعانه عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به رایزنی‌های روز یکشنبه خود با تعدادی از همتایان خود از کشورهای مختلف نوشت: «در پاسخ به تماس تلفنی جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، سوبرامانیان جایشنکار وزیر امور خارجه هند، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و آقایان سامح شکری و فیصل مقداد همتایانم از مصر و سوریه، اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد دانستم.

همچنین در گفت‌وگو با آنالنا بربوک و دیوید کامرون و یان بورگ وزرای امور خارجه آلمان، انگلیس و مالت (به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت) ضمن بیان اهمیت امنیت پایدار منطقه، روشن ساختم که ایران در مقابل هرگونه شرارت مجدد از سوی رژیم اسراییل و برای دفاع از امنیت و منافع ملی خود قاطعانه عمل خواهد کرد.

آخرین تحولات منطقه را نیز با شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه دولت قطر و فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی به اشتراک گذاشتیم.»

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود
  • امیرعبداللهیان: تهران در مقابل شرارت مجدد اسرائیل قاطعانه عمل می‌کند
  • گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی با برخی از وزرای خارجه کشورها
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!