Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@13:42:26 GMT

اهدای تندیس "ستاره‌ ارتباطی روابط‌ انسانی" به پست بانک

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۸۹۹۱

اهدای تندیس 'ستاره‌ ارتباطی روابط‌ انسانی' به پست بانک

پول‌نیوز - روابط عمومی پست بانک ایران در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، براساس رأی هیأت داوران بعنوان یکی از ستارگان سال 1396روابط عمومی کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس "ستاره ارتباطی روابط انسانی"شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در جشنواره مذکور که در آستانه 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و آئین نکوداشت روز ملی روابط عمومی در دانشگاه تربیت مدرس در تهران برگزار شد، به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت‌های خود برای ایجاد ارتباطات مناسب در حوزه باجه‌های بانکی روستائی کشور و پوشش ویژه اخبار و اقدامات این باجه‌ها در مناطق روستائی، عشایری و مرزی موفق به دریافت این تندیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است: در این جشنواره جمعی از مسئولان کشور، استادان، مدیران و دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی کشور از جمله پست بانک ایران حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ مروارید‌های ایران در اشکذر
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • دستکاری و مدیریت افکار عمومی در بستر رسانه‌ های اجتماعی
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان