Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری مأموران سد معبر شهرداری منطقه 15 تهران که با ماموران پلیس درگیر شده و فیلم آن را منتشر کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری معروفترین اوباش تهران به اتهام قتل درباره فیلم منتشر شده از درگیری ماموران سد معبر شهرداری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهارکرد: اواسط هفته گذشته بود که فیلمی ازدرگیری مأموران سدمعبر شهرداری منطقه 15 با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بودند در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دراین فیلم تصاویری ازضرب و شتم ماموران به نمایش گذاشته شد، گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس این افراد را شناسایی و اقدام به بازداشت آنان کردند. چرا که بر اساس قانون اقدام آنها تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنان محسوب می‌شود و از دو ماه تا سه سال زندان در پی دارد. ضمن اینکه متاسفانه این افراد فیلم را خودشان در فضای مجازی و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده بودند که از این منظر نیز جرمی دیگر مرتکب شده بودند.

رحیمی درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده واستفاده ازعناوین خارجی مغایر قانون و جرم است مگر اینکه مجوزهای مربوط به آن صادر شود در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

رحیمی افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنفی البته مجوز مربوطه و پروانه کسب را نیز ندارند که در این زمینه اتحادیه‌ها باید ورود کنند.

وی درباره گشت‌های ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان نیز گفت: بنده یک فرمانده شب برای تهران تعیین کردم که ایشان به عنوان جانشین من از ساعت 10 شب تا 6 صبح بر فعالیت تمامی یگان‌ها نظارت داشته و در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش فعالیت صنوف گشت‌های ما نیز تا سحر فعال خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اراذل و اوباش رییس پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه