Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - مديرکل امور روستايي و شوراهاي استانداري خوزستان گفت: يک هزار و 670ميليارد ريال از محل صندوق توسعه ملي براي اشتغال روستايي در خوزستان اختصاص يافت.

عبدالله حسيني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين اعتبار در گام نخست براي ايجاد اشتغال و کارآفريني روستاهاي استان تخصيص يافته و تا پايان امسال چند مرحله از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي به بخش توسعه اشتغال روستايي تزريق مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بانکهاي عامل استان نيز برابر با اعتبار تخصيصي صندوق توسعه ملي ، براي ايجاد اشتغال روستايي تسهيلات ارزان قيمت به متقاضيان کارآفرين پرداخت مي کنند.
مديرکل امور روستايي و شوراهاي استانداري خوزستان در ادامه با بيان اينکه اشتغال روستايي ، سبب ماندگاري جمعيت روستايي و کاهش آسيب هاي اجتماعي مي شود گفت: دولت دوازدهم براي اشتغال روستايي در سال جاري 25هزار ميليارد ريال از محل صندوق توسعه ملي اختصاص داده است که در نخستين گام بخشي از اين اعتبار به خوزستان تخصيص يافت.
حسيني با اشاره به اينکه استان خوزستان ظرفيت هاي بي نظيري در ايجاد اشتغال و کارآفريني در بخش هاي گردشگري ، کشاورزي ، گياهان دارويي ، صنايع تبديلي و فراوري ، پرورش شتر و اسب اصيل عرب دارد افزود: تاکنون از اين ظرفيت هاي اشتغال زايي به هيچ وجه استفاده نشده است.
وي از کارآفرينان و متقاضيان ايجاد اشتغال روستايي خواست طرح هاي اشتغال زايي خود را همراه با مستندات و توجيهات اقتصادي به بانکها تحويل دهند.
1.1ميليون نفر از جمعيت 4.7ميليون نفري استان خوزستان در روستاها ساکن هستند.
در سال هاي اخير به علت فقدان زيرساخت هاي لازم در روستاهاي خوزستان ، برخي از روستائيان به شهرها به خصوص اهواز مهاجرت کرده اند.
6065/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی