Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:04:35 GMT

جايگاه نظام مهندسي در گناوه کمرنگ است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۹۲۳۱

جايگاه نظام مهندسي در گناوه کمرنگ است

خبرگزاري آريا - گناوه- ايرنا- معاون امورعمراني فرمانداري گناوه گفت: جايگاه سازمان مهندسي در ساخت و سازهاي اين شهرستان کمرنگ و بايد فعاليت و نمود بيشتري داشته باشد.

به گزارش ايرنا، حسام منصوري مطلق روز شنبه در نشست با رئيس سازمان نظام مهندسي اين شهرستان افزود: ساخت و سازها علاوه براينکه براساس اصول فني و مهندسي شهرسازي انجام نمي شود، همخواني و يکنواختي در ارتفاع و مسائل فني نيز رعايت نشده که قابل قبول نيست و در اين زمينه به تحول اساسي نياز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: سيستمي براي اصول شهرسازي شهرستان تعريف نشده و بصورت شيوه هاي غلط و نادرست تخلفات متعددي صورت گرفته است.
معاون امورعمراني فرمانداري گناوه بر ضرورت تشکيل کارگروه نظارت بر ساخت و سازهاي شهري در گناوه تاکيد کرد و گفت: شوراي فني نظام ساختمان مربوط به کل شهرستان گناوه بوده و نظارت در امر ساخت و ساز ضعف اساسي دارد.
وي بيان کرد: گشت نظارت ساختماني و پليس ساختمان در شهرداري بايد تقويت و احيا شود.
رئيس سازمان نظام مهندسي گناوه هم گفت: رعايت نکردن اصول شهرسازي توسط شهروندان و دور زدن قانون و مقررات ساخت و ساز از جمله مشکلات اساسي نظام مهندسي گناوه است.
غلامرضا احمدي افزود: شهرداري، توان جلوگيري از تخلفات ساختماني را ندارد و تنها به گزارش ها متخلفان به کميسيون ماده 100 شهرداري ها اکتفا مي کند.
وي گفت: سازمان نظام مهندسي شهرستان گناوه 110 مهندس ناظر دارد که در زمينه ساخت و ساز هاي شهرستان زيرنظر اين نمايندگي امر نظارت را برعهده دارند و آماده هرگونه خدمات براي بهسازي روند ساخت و ساز هاست.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور ببن الملل دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح های تملک دارایی سرمایه ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی(اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی)در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب و تجزیه می‌کند
  • ساخت پلاستیک زنده‌ای که خود را تخریب می‌کند
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند