Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- استاندار اصفهان گفت: برجام، مظهر عزت و سربلندي ايراني و فرصتي است که در سايه تدبير رهبر معظم انقلاب و دولت حاصل شد.

به گزارش ايرنا، محسن مهر عليزاده روز شنبه در جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي استان اصفهان در محل اتاق بازرگاني اصفهان، افزود: برجام يک معاهده بين المللي است که در آن دانش هسته اي کشورمان به رسميت شناخته شده و کشورهاي غربي پاي آن را امضا و اظهار کردند که به ناحق، تحريم ها را به ايران تحميل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه طرف هاي معاهده برجام اعلام کردند که ايران، قابل اعتماد است تصريح کرد: اما خوي اصلي حاکمان امريکا به گونه اي نبود که بتوانند با اين پيمان که منفعت جهاني شدن در آن بود، همراهي کنند و از آن خارج شدند.
استاندار اصفهان با اشاره به اينکه عده اي قصد دارند برجام را خيانت يا جنايت معرفي کنند، گفت: اين در حالي است که بدون شک در برجام، منفعت ايران مطرح بوده که امريکا از آن خارج شد.
مهرعليزاده با بيان اينکه اين افراد در فضاي مجازي مطالب زيادي بر عليه برجام منتشر مي کنند، افزود: چرا اين عده کاري مي کنند که امريکا مي خواهد و در زماني که سند برجام در حال امضا شدن بود نيز کارهايي را مي کردند که امريکا و اسرائيل مي خواستند.
وي با اشاره به اينکه اين روزها دشمنان به دنبال ايجاد نارضايتي در ميان مردم هستند، تصريح کرد: آنها فکر مي کردند که مي توانند با حمله به ارزش پول کشورمان، کاري کنند که مردم به خيابان ها بيايند اما تيرشان به سنگ خورد و مواضع مدبرانه رهبر انقلاب و دولت مانع از تحقق اهدافشان شد.
مهرعليزاده اضافه کرد: آنها سال گذشته طرحي داشتند که با مطرح کردن گراني به نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت ضربه بزنند اما نقشه آنها شکست خورد ؛: امسال نيز دشمنان به دنبال ايجاد آشوب هايي در داخل کشورمان به بهانه هاي مختلف از جمله کارگران، آب و تقسيمات کشوري هستند.
وي خاطرنشان کرد: عده اي نيز در داخل کشور فکر مي کنند که مي توانند لباس طرفداري نظام را بپوشند اما با وارونه جلوه دادن حرف ها، دولت را خراب کنند.
استاندار اصفهان با تاکيد بر اينکه، امريکا لايق ماندن در معاهده بين المللي برجام نبود، بيان کرد: آنها همواره به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و اگر برجام براي ما بد بود از آن خارج نمي شدند.
وي ادامه داد: با خروج امريکا از برجام، همه دنيا متوجه شدند که رئيس جمهوري آن فرد نرمالي نيست، به حاکمان اين کشور نمي توان اعتماد کرد و به کشورهاي اروپايي نيز توهين شد.
وي در عين حال با بيان اينکه ما نبايد زياد به اروپا دل ببنديم، تصريح کرد: ما بايد با اعتقاد به خدا، اسلام، خون شهيدان و روحيه استقلال طلبانه اي که داريم در وهله نخست به خودمان اعتماد کنيم و امنيت ملي کشورمان را سرلوحه همه کارهايمان قرار دهيم.
استاندار اصفهان همچنين با اشاره به نامگذاري امسال به حمايت از توليد و کالاي ايراني، گفت: ما بايد با استفاده از همه توانايي ها، ظرفيت ها و استعدادهايي که داريم براي تحقق اين موضوع اقدام کنيم.
وي اراده ملي در قانونگذاري را براي تحقق اين شعار، ضروري خواند و افزود: دولت نبايد به رقابت با بخش خصوصي بپردازد بلکه بايد در نقش نظارتي و قانونگذاري، کارها را به بخش خصوصي واگذار کند.
در اين جلسه موضوعاتي درباره اجراي مصوبات تامين اجتماعي، دستورالعمل اجرايي آيين نامه هيات هاي تشخيص مطالبات تامين اجتماعي و قانون بهبود مستمر محيط کسب و کار مطرح و درباره آن بحث و گفت و گو شد.
ت/3011 / 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور