Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ۲.۳ میلیارد ریال هزینه برپایی کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان است، گفت: یک‌هزار و ۶۰۰ همکار فرهنگی برای آموزش ۲۷ هزار دانش آموز در ۲۳۰ مرکز اوقات فراغت همکاری می‌کنند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به کمبود نیروی آموزشی در مدارس استان بوشهر اظهار داشت: امسال 700 نیروی آموزش و پرورش استان بوشهر بازنشسته می‌شوند که  تاکنون درخواست بازنشستگی 552 نفر دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کمبود 892 نفرر معلم و نیروی آموزشی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در حالی‌که سهمیه استان در آزمون استخدامی استان 529 نفر است آموزش و پرورش با کمبود 892 نفر نیروی آموزشی مواجه است که با جذب سهمیه استخدامی با هم با 363 نفر کمبود نیرو مواجه هستیم.

کرمی با بیان اینکه شعار امسال اوقات فراغت دانش آموزان هر دانش آموز یک مهارت است گفت: در تابستان  امسال حدود  یک‌هزار و 600 همکار فرهنگی برای آموزش 27 هزار دانش آموز در 230 مرکز همکاری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش  استان بوشهر با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 300 دانش آموز به اردوهای فرهنگی، علمی و ورزشی اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: 306 نفر دانش آموز نیز در طرح بنیاد علوی در تهران شرکت می‌کنند، 300 نفر هم در قالب اردوهای ورزشی اعزام می‌شوند.

وی، با بیان اینکه 230 میلیون تومان هزینه اوقات فراغت دانش آموزان است افزود: امسال هم 3 هزار دانش آموز و 400 مربی مرد و زن به اردوی هجرت سه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد