Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم خاتم اردکان گفت: چندین جلسه با کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال داشتیم و از او خواستیم که برخی بازیکنان را در اختیار ما قرار دهد اما متاسفانه این کار صورت نگرفت.

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در رابطه با شرایط تیم خاتم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: «چند روز پیش لیست نهایی خود را برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعلام کردیم و طبق برنامه‌ریزی که داریم از بعد از ماه مبارک رمضان تمرینات خودمان را شروع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین اردوی ما 29 خردادماه آغاز و پنج مرحله اردو پیش رو داریم. بعد از پایان اردوها هم سه بازی دوستانه در نظر گرفتیم که البته هنوز تیم‌هایی که قرار است با آنها بازی دوستانه داشته باشیم مشخص نیست. فکر می‌کنم در آن زمان تیم «ب» در تهران باشد و بتوانیم با آنها یک بازی دوستانه داشته باشیم. در هر حال آن چیزی که مشخص است اینکه ما تا اعزام به میانمار 5 مرحله اردو و سه بازی دوستانه در دستور کار قرار داده‌ایم.»

وی در مورد بازیکنانی که به تیم خاتم اردکان اضافه شدند، اظهار کرد: «برخی کارشناسان به لیستی که ما برای این مسابقات اعلام کردیم نقدهایی داشتند. اما واقعا شرایط ما برای انتخاب بازیکنان خیلی محدود بود. ما چندین جلسه با کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال داشتیم و از او خواستیم که برخی بازیکنان را در اختیار ما قرار دهد اما متاسفانه این کار صورت نگرفت و حتی وادی که پاسور تیم خودمان هم بود به ما نداد. در این میان ما در خواست کردیم چند تن از بازیکنان تیم نوجوانان و جوانان در این مسابقات ما را همراهی کنند اما باز هم کولاکوویچ قبول نکرد و اعلام کرد که این بازیکنان با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند و برای المپیک 2020 بر روی آنها سرمایه گذاری شده و نمی تواند آنها را در اختیار ما قرار دهد. با این شرایط ما دستمان بسته شد از طرفی بودجه باشگاه ما هم محدود‌است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در این زمینه با باشگاه خاتم همکاری کرد یا نه ، عنوان کرد:‌ «ما با مسئولان فدراسیون صحبت کردیم اما در نهایت آنها هم گفتند که کولاکوویچ بابت نتایجی که به دست می‌آورد باید جوانگوی ما باشد از همین روی زیاد نمی‌توانیم به او فشار وارد کنیم.در نهایت در جلساتی که داشتیم به این ترکیب رسیدیم که به نظر من ترکیب قابل قبولی است، ما بازیکنانی در ترکیب تیم داریم که همگی از قهرمانان المپیک هستند و بسیار باتجربه‌اند. شهرام محمودی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی و بانک سرمایه در لیگ برتر بود. البته غیر از محمودی علی جلالی و جواد حسین آبادی از بازیکنان خودمان است که کنار او هستند.»

میرحسینی ادامه داد:« عادل غلامی هم بازیکن باتجربه و سرحالی است که می‌تواند در این رقابت ها به ما کمک کند. بهمن جهان دیده، محمد رضی‌پور و حسن صنوبری هم از بازیکنان خودمان در کنار او قرار دارند. حمزه زرینی هم در حمله و دفاع واقعا بازیکن قهاری است و ما او را جذب کردیم. در کنار زرینی باید یک دریافت کننده خوب داشته باشیم که با اجماع نظر همگان به فرهاد نظری افشار رسیدیم. حسین امیری، حسین ولایی ، امیرحسین طالبیان و علی قاضی هم دیگر دریافت‌کننده‌ها ما هستند.»

سرمربی تیم خاتم اردکان تاکید کرد: «تیمی که ما برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بستیم طبق بضاعتماناست. ما هم از نظر انتخاب بازیکن کمی دچار محدودیت بودیم و هم اینکه واقعا شرایط بودجه‌ای باشگاه به ما اجازه نمی داد.»

میرحسینی ادامه داد: «قرارداد ما هم با این نفرات به این صورت است که بازیکنانی که به عنوان یار کمکی به تیم ‌اضافه می‌شوند، قرارداد پایه می بندیم و پس از قهرمانی نیز پاداش خواهند گرفت، اما با بازیکنان اصلی تیم خاتم به صورت کامل تسویه حساب می‌کنیم و در صورت قرار گرفتن بر روی سکو پاداش خواهند گرفت.»

سرمربی تیم خاتم اردکان در پایان گفت: «ما در آخرین جلسه‌ای که با ضیایی رئیس فدراسیون داشتیم در نهایت از او خواستیم که با ما همکاری کنند و وقتی سرمربی تیم «ب» بازیکنانش را انتخاب کرد برخی بازیکنان خودمان را به ما بدهد تا در این مسابقات از آنها استفاده کنیم. رئیس فدراسیون هم با این موضوع موافقت کرد ولی باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!

سرمربی آرژانتینی اینتر میامی می‌گوید به دلیل شرایط مالی، در حال حاضر جذب دی ماریا و رومر غیرممکن است.

طرفداری | اخیراً شایعاتی مبنی بر علاقه اینتر میامی به جذب دو بازیکن آرژانتینی، آنخل دی ماریا و سرخیو رومرو، مطرح شده است. دی ماریا در حال حاضر در بنفیکا بازی می کند و قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، در حالی که رومرو تا پایان سال با بوکا جونیورز قرارداد دارد.

به گزارش tyc sports، با حضور لیونل مسی به عنوان یک آهنربای قدرتمند، به نظر می‌رسد در حال حاضر همه جاده‌ها به اینتر میامی ختم می‌شوند. سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیز سوارز، اسطوره‌های بارسلونا، پیش از این از این تیم بازدید کرده‌اند. همچنین فدریکو ردوندو، تامس اویلس و ماتیاس روخاس که تا همین اواخر در فوتبال آرژانتین خوش درخشیده‌اند، به این تیم پیوسته‌اند. روز به روز بازیکنان فوتبال مشهور بیشتری پیراهن صورتی اینتر میامی را بر تن می‌کنند و در چند ساعت گذشته دو نام دیگر نیز در جنوب فلوریدا شنیده شده است: آنخل دی ماریا و سرخیو رومرو.

یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود! اینتر میامی محدودیت مالی دارد

تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی، در مصاحبه ای با رادیو Monumental AM 1080 این شایعات را تا حدودی تایید کرد، اما در عین حال تأکید کرد که به دلیل محدودیت‌های مالی، جذب این دو بازیکن در حال حاضر امکان پذیر نیست. سرمربی اینتر میامی دراین‌باره اظهار داشت:

هیچ چیز رسمی از سوی مدیر ورزشی در مورد آنخل و چیچیتو به من نرسیده است. لیگ اینجا محدودیت‌های اقتصادی خاصی دارد و ما در حال حاضر در چارچوب این قوانین عمل می‌کنیم. اما در حال حاضر جذب هر بازیکنی، به خصوص بازیکنانی در سطح دی ماریا و رومرو، غیرممکن است. واقعیت این است که من هیچ اطلاعی ندارم و حتی فکر نمی‌کنم از نظر اقتصادی یا قانونی در شرایطی باشیم که بتوانیم آنها را به تیم بیاوریم.

احتمال این انتقال جذاب در آینده

با وجود محدودیت‌های فعلی، مارتینو کاملاً از جذب دی ماریا و رومرو در آینده ناامید نیست. او اشاره کرد که پنجره نقل و انتقالات در اواسط جولای باز می‌شود و در آن زمان ممکن است شرایط تغییر کند.

پنجره نقل و انتقالات اینجا بسته است و فقط در اواسط جولای باز می‌شود. ما باید ببینیم تا آن زمان چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. همیشه فرصت‌هایی برای پیشرفت وجود دارد. خواهیم دید که در آن زمان چه امکاناتی داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!