Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 تیم فوتبال پرسپولیس که برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده است، برای ادامه روند موفقیت هایش با دردسر بزرگی به نام بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مواجه شده است. 

 

تلاش های حمیدرضا گرشاسبی برای باز کردن این پنجره هم هنوز راه به جایی نبرده و دغدغه بزرگ برانکو و مسئولان باشگاه همین است که با بسته ماندن این پنجره نتوانند تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برخی بازیکنان نیز «ناز» کردن را در دستور کار قرار داده اند و به نیاز باشگاه توجه چندانی ندارند. 

 

کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محمد انصاری هنوز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده اند تا این موضوع تبدیل به دغدغه اصلی این باشگاه تبدیل شود. 

 

وحید امیری و محمد انصاری به دلیل حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمی‌توانند پای میز مذاکره با حمیدرضا گرشاسبی برای تمدید قرارداد بنشینند و همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده اند. البته این دو بازیکن پیش از حضور در اردوی تیم ملی به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند تنها در صورت لژیونر شدن به جدایی از پرسپولیس فکر می کنند؛ در غیر اینصورت در این تیم ماندنی هستند.

 

از این رو سرپرست باشگاه پرسپولیس در صدد تمدید قرارداد با سایر بازیکنان در هفته جاری است. شنیده ها حکایت از احتمال توافق کمال کامیابی نیا با باشگاه پرسپولیس در چند روز آینده دارد.

 

همچنین گرشاسبی که پیش از اتمام رقابت های لیگ برتر جلسه ای را با مدیر برنامه های فرشاد احمدزاده داشته است دوباره پیگیر این بازیکن خواهد شد تا تکلیف شماره ۱۰ سرخپوشان را هرچه زودتر مشخص کند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس، همچنان منتظر محسن مسلمان است تا پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه بنشیند و بحث های پیرامون تمدید قراردادش را انجام دهد. مذاکرات گرشاسبی با هافبک پرسپولیس پیش از بازی با الجزیره امارات نیمه کاره باقی مانده است و سرپرست باشگاه پرسپولیس می خواهد در اولین نشست خود با این بازیکن، تکلیف نهایی ماندن یا رفتنش از پرسپولیس را مشخص کند.

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: حمید رضا گرشاسبی فرشاد احمد زاده محسن مسلمان برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال و کادرفنی آبی‌ها، حفظ بازیکنان و ستاره‌های تیم است. نفراتی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که البته نکونام و دستیارانش نیز علاقه‌مند به تمدید قرارداد و حفظ برخی از این نفرات هستند.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر ذوب‌آهن با پرسشی از سوی خبرنگاران مبنی بر وضعیت مدیریت روبه‌رو شد که او اعلام کرد از هفته آینده، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم آغاز خواهد شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده