Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:17:14 GMT

غیبت تیام در جام جهانی؛ افسوس بر‌انگیز اما طبیعی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۹۶۰۲

غیبت تیام در جام جهانی؛ افسوس بر‌انگیز اما طبیعی

کیکر آلمان در گزارشی به درخشش تیام و عدم حضور این بازیکن در فهرست تیم ملی سنگال پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، هت تریک در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل استقلال بهترین پایان برای نیم فصل حضور تیام در تهران بود.


مهاجم سنگالی استقلال که با 7 گل زده در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین مهاجمان این مسابقات است، بعد از درخشش در دیدار با ذوب آهن با تعریف و ستایش های زیادی در فوتبال ایران رو به رو شد که در این میان صحبت های وینفرد شفر بیش از دیگران جلب توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن در نشست خبری خطاب به آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال گفت که تیام شایسته حضور در جام جهانی است و عدم دعوت این بازیکن، یک دیوانگی خواهد بود.


صحبت هایی که باعث شد تا حتی مجله معتبر کیکر آلمان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و در گزارشی به عملکرد تیام سنگالی در استقلال بپردازد.


در گزارش این مجله که با تیتر "نادیده گرفتن شدن مهاجم سابق یوونتوس" منتشر شده، آمده است که تیام سنگالی بعد از ناموفق بودن در فوتبال ایتالیا و یک وقفه در فوتبال بلژیک و یونان به ایران آمد و با استقلال موفق شد یک جام کسب کند.


کیکر در ادامه گزارش خود با نقل قولی از سرمربی سابق حاضر در بوندس لیگا، وینفرد شفر آورده است که " تیام از زمستان در تیم ما حضور دارد و همواره برای ما گلزنی کرده  و برای من عدم حضور او در فهرست تیم ملی سنگال قابل درک نیست". این مجله معتبر آلمانی در پایان گزارش خود به عملکرد فوق العاده تیام با ثبت 7 گل در 6 مسابقه اشاره کرده است.


با وجود این درخشش فوق العاده به نظر می رسد تیام شانسی برای حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی سنگال نخواهد داشت و باید از خانه عملکرد هموطنان خود را تماشا کند. سادیو مانه، کیتا بالده، مامه دیوف و چند چهره فعال و درخشان در سطح اول اروپا گزینه های سرمربی سنگال جلوتر از تیام هستند.


البته درخشش در لیگ قهرمانان آسیا که رقابتی جذاب و مورد توجه است و در عین حال همرسانی تصاویر و ویدئوهای مربوط به درخشش تیام و همینطور ادامه توجه افراطی هواداران مقیم ایران و خارج استقلال می تواند بخت تیام را برای برگرداندن سرها افزایش دهد اما نه برای جام جهانی. این بازیکن با وجود صحبت های شفر بختی برای خود برای حضور در جام جهانی قائل نبود.


خود تیام در این باره در اظهار نظری دوستانه گفته است به دلیل بازی در ایران و با توجه به اینکه لیگ ایران مورد توجه سرمربی تیم ملی سنگال قرار ندارد، بختی برای حضور در جام جهانی نداشته است. به خصوص که مهم ترین چهره خط حمله تیم ملی سنگال، سادیو مانه است که قرار است در فینال لیگ قهرمانان اروپا باز هم به درخشش افراطی این دو سه سال ادامه دهد.

استقلال تهران تیم ملی سنگال مامه تیام جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تیم ملی سنگال مامه تیام جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از وضعیت باشگاه استقلال می گوید.

طرفداری | اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت:

صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد:

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و به خصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌ دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود:

این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور عبدالعلی علی عسکری، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز