Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@13:56:54 GMT

ورود مقتدرانه آمازون به دنیای تبلیغات آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۹۷۵۳

ورود مقتدرانه آمازون به دنیای تبلیغات آنلاین

ایتنا – آمازون یک شبکه تبلیغاتی راه می‌اندازد.  
شرکت آمازون یه تازگی به سراغ یک پلتفرم تبلیغاتی جدیدی رفته که آن را می‌توان تهدیدی برای صنعت نمایش آگهی گوگل به شمار آورد.
اگر چه در حال حاضر، گوگل سلطان بلامنازع بازار تبلیغات آنلاین است، اما آمازون با این پلتفرم به دنبال توسعه رقابت‌های خود با گوگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
البته در حال حاضر بخش عمده تبلیغاتی که در سایت آمازون نشان داده می‌شود، توسط گوگل تأمین می‌گردد، اما غول خرده‌فروشی به تازگی این رویه را متوقف نموده و قصد دارد خود این کار را انجام دهد.
به نظر کارشناسان، این گام بلند آمازون برای حضور در اکوسیستم تبلیغات آنلاین است.
 
به گزارش سرویس اخبار فناوری از رایورز به نقل از بلومبرگ، در سرویس جدید، فروشندگان و بازاریاب‌ها می‌توانند تبلیغات آمازون را در دیگر اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها نمایش دهند.
 
آمازون می‌گوید فروشندگان کالا و خدمات با استفاده از این ابزار می‌توانند کاربرانی را که محصولات آنها یا حتی محصولات مشابه را بازدید کرده‌اند هدف گیرند.
 


اصولاً صنعت تبلیغات، از پرسودترین فعالیت‌ها در فضای آنلاین هستند.
به عنوان مثال، شرکت فرانسوی Criteo سال گذشته با بهره‌گیری از شیوه هدف‌گیری مجدد (Retargeting) توانست 2.3 میلیارد دلار کسب نماید.
 
شایان ذکر است که بنا بر پیش‌بینی شرکت ای.مارکتر تا سال 2021 نیمی از بودجه تبلیغات در آمریکا، به نمایش آگهی در وب‌سایت‌ها و تلفن‌های همراه اختصاص خواهد یافت که این رقم بیش از سهم مطبوعات، رادیو و تلویزیون و بیلبوردهاست.
 
تبلیغات و نمایش آگهی، از شیوه های درآمدزایی شرکت‌های فناوری محسوب می‌شود و بر اساس گزارش‌ها، آمازون، فیسبوک و گوگل سال گذشته به ترتیب 1.7، 40 و 95 میلیارد دلار از محل نمایش آگهی سود کسب نموده‌اند.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات از ساعت ۲۰:۰۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و شباب الاهلی امشب _دوشنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و شباب الاهلی

لیگ حرفه‌ای امارات (النصر - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745396

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو