Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:51:09 GMT

تداوم روزهای بد بیت کوین

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۹۸۰۷

تداوم روزهای بد بیت کوین

ارزش بیت کوین در هفته گذشته با کاهش محسوسی مواجه شد و چنان چه این روند ادامه یابد طی روزهای آتی ارزش بیت کوین به زیر ۹۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، از اواسط دسامبر سال گذشته نوسانات بیت کوین تشدید شده است و پس از ثبت رکورد ۱۹۸۵۰ دلاری، این ارز مجازی سقوطی آزاد را تجربه کرده است و پس از آن که دولت ها و بانک های مرکزی خواهان تشدید قوانین نظارتی بر بیت کوین شدند بهای این ارز شدیدا کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه مارس بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار کاهش یافت و پیش از آغاز مجدد روند افزایشی، تا سطح ۶۵۰۰ دلار هم پایین آمد. از دیگر دلایل کاهش ارزش بیت کوین می توان به تصمیم شرکت هایی چون گوگل و فیس بوک به ممنوعیت تبلیغ آن اشاره کرد.

ارزش بیت کوین در معاملات دیروز نیز ۲ درصد کاهش یافت تا در یک هفته گذشته ارزش آن ۶ درصد کاهش یافته باشد. روند صعودی سال گذشته باعث جلب نظر بسیاری از فعالان بازار به ارزهای مجازی شد با این حال این ترس وجود دارد که قیمت بیت کوین حبابی است که به زودی خواهد ترکید. بسیاری از کارشناسان بازار سهام به سرمایه گذاران توصیه کردند سرمایه خود را در بیت کوین سرمایه گذاری نکنند چرا که بیت کوین مرتبط به هیچ دولت و بانک مرکزی نیست.

وارن بافت- سومین فرد ثروتمند جهان و مشهور ترین معامله گر بورس در جهان- نیز اخیرا با بیان این که فعالیت در بازارهای ارز مجازی غیر شفاف و عمدتا بی قانون است گفته بود هر کس به این ارزها دل خوش کند باید خود را آماده از دست رفتن سرمایه‌اش کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بیتکوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌ها به تناوب تا روز شنبه در استان ادامه دارد.

محمد غیوری‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی استان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، ادامه بارش‌ها به صورت رگبار باران، در برخی نقاط همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید لحظه‌ای با احتمال بروز خسارت به تناوب تا روز شنبه در استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین حجم بارش‌ها طی امروز رخ خواهد داد، تشریح کرد: طی امروز در برخی نقاط آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها دور از انتظار نیست.

وی گفت: تا اواسط هفته آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر سرعت وزش باد افزایش یافته و در برخی از نقاط بادخیز و شرقی استان، وزش باد گاهی شدید با احتمال بروز خسارت، خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

غیوری‌خواه افزود: دمای کمینه به صورت تدریجی تا اواسط هفته آینده کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص میزان بارش‌ها گفت: از ۳۰ شهرستانی که تاکنون گزارش شده، شاهد بارش در ۲۳ شهرستان بوده‌ایم. بیشترین بارش مربوط به صالح‌آباد با ۲۲ میلی‌متر، کاخک گناباد ۲۱ میلی‌متر و مشهد ۲۰.۷ میلی‌متر بوده است.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کاخک با ۸ درجه و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان داشته‌اند. همچنین بیشترین وزش باد در رشتخوار با ۶۵ سرعت کیلومتر بر ساعت بوده است. دمای مشهد هم بین ۱۴ تا ۲۳ بوده است.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد